• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiitoksia porilaisille järkkäämisestä,timberline,jagge,sebu,jörkka ja pgr81
bowdown.gif
paikka mahtava...oli kiva tavata vanhoja sekä uusia ihmisiä nikkien takaa....nyt tarttis kyl palautumis lomaa pari päivää... ja mä luulen et timberline tarttee ainaki viikon
biggrin.gif

erityiskiitokset jörkkalle ku hait ne kaljakorit...mun ois ollu pikkasen hankala raahata niit täältä espoosta mun panulla
crazy.gif
bowdown.gif

kyl mä luulen et ne karavaanarit dikkas meistä...eli ens vuonnaki pääsee sinne
062802jumpie_prv.gif

kiitoksia meno ja paluumatkaseurasta
062802moto_prv.gif

bowdown.gif
järkkäreille, oli onnistuneet bileet! Ens viikko meneekin toipuessa
biggrin.gif
Kiitos kaikille hyvästä seurasta!

Kiitokset järjestäjille oli mukava viikonloppu vaikka tänään maailma näytti aika ankealta
ghostface.gif

no onneksi päästiin ehjänä kotiin.
kiitos myös matkaseurasta Petrille, Samille ja Kriisille
thumbs-up.gif

Mitä on tapahtunut? Tuntuu ihan ku ois ryypänny pari päivää putkeen
omg.gif

Joo. Kiitos ja anteeksi kaikille. Oli hyvät pippalot!
062802jumpie_prv.gif

Harmi kun ei saanu Theseuksen yöllisiä meuhaamisia nauhalla. Otti pattiin niin paljo, ettei tullu mieleen kamerat siinä vaiheessa.  
veryangry.gif
...
lookaround_orig.gif
....

Vi**u.. Kaikki meni hienosti suuhen asti kunnes jotain vikaa tuli maksaan....Ja Promillet nousi kohti kattoa...
Muutama ylireagointi tuli otettua ja siitä karkas mopo ...

Erittäin Suuri kiitos järjestäjille sekä Tovereille..

Erityisesti Salmon:ille sekä Rujokatti:lle kun jaksoitte aamuilla kuunnella kun vuodatin sieluni haavoista vuotavaa märkää kun minun rakas"illuusio" Motoristitoveruudesta mureni....Tuona koleana yönä.....
biggrin.gif
bowdown.gif

Muutama nicci sai kasvot ja tuli tutustuttua paremmin vanhoihin...

"Pelastu vene... Ei V**'u mites me Viroon jouduttiin...." Toi läppä kulkee kauan mun mielessa.. Kiitos Salmon...
buttrock.gif

Kiitos.....Viina vei miehen.... Ei selittelyjä..Ei Anteeksi pyyntöjä....
buttrock.gif

Ratkiriemukasta jälleen kerran, seuraavaa kertaa odottaessa iso kiitos kaikille!

Kiitokset porilaisille erinomaisista järjestelyistä
bowdown.gif
! Kivaa oli ja kuntokin kesti jo paremmin kuin Tahkolla
smile_org.gif
.

Jes - mä osasin sittenkin sinne Poriin, ja kerrasta
062802jumpie_prv.gif

Nää on niin kovin rankkoja nää reissut - nukahdin soffalle alle minuutin heti kun kotiin pääsin
biggrin.gif

Niin tylsä toi kakkos tie että voi elämän karut kävyt...

No mutta asiaan: aivan mahtava viikonloppu, kiitos pori, kiitti kaikille ihanille ihmisille jotka taas jakso mua viihdyttää
biggrin.gif

Ja kiitti jarsku että kuskasit kamoja, ja kiitti paluumatkan seuroille ja kiitti ja anteeks

Otetaanhan uusiksi taas
smile_org.gif

Teillä ollut varmaankin kivaa, kuvia katsellessani huomasin yhden olennaisen puutteen, MISSÄ OLI JOLIET???
omg.gif
omg.gif
omg.gif

kiitokset minunkin puolesta sekä järjestäjille että kaikille mukana olleille
thumbs-up.gif

tosi kivaa oli!

nimimerkillä väsynyt, mutta onnellinen
smile_org.gif

Niin joo. Suurkiitos leemanille öljyvuodon bongaamisesta ja jarkolle pyörän ja kuskin kuljetuksesta! Ois voinu olla astetta vittumaisempi viikonloppu ilman teitä
crazy.gif
bowdown.gif

Kiitos mukavista pippaloista  järjestävälle taholle ja muille seuran pidosta. Kivaa oli mut on nää rankkoja reissuja. Tuli taas muutamalle nicille "naama" ja vanhojakin taas nähtyä."Perinteitäkin" vaalittiin joista on jopa kuviakin, laitellaan niitäkin sit myöhemmin.
sanoi:
Teillä ollut varmaankin kivaa, kuvia katsellessani huomasin yhden olennaisen  puutteen, MISSÄ OLI JOLIET???
Sama huomio tehtiin paikan päällä, "mutta missä on Joliet"  
smile_org.gif

Kiitos ja anteeks  
bowdown.gif

Tuli bongattua tämmöinen uutinen(satakunnan kansa), ketkäs siellä oli paikalla vielä tuolloin ? Tämmöisestä ei ollu puhetta, vaan ja ainoastaan vaunujen poltosta oli puhe.
sanoi:
Autiotalon ulkoseinä paloi Reposaaressa
(27.05 17:47) Tyhjillään olevan puutalon ulkoseinä paloi noin neliömetrin verran Kirkkokadulla Porin Reposaaressa sunnuntaina kello 16. Palon sammutti nopeasti ensimmäisenä paikalle ehtinyt Reposaaren VPK. Yleinen ihmetyksen aihe oli, miten talon ulkoseinä syttyi tuleen keskellä sunnuntai-iltapäivää Reposaaren keskeisellä kadulla. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Satakunnan Kansa

Tuli bongattua tämmöinen uutinen(satakunnan kansa), ketkäs siellä oli paikalla vielä tuolloin ? Tämmöisestä ei ollu puhetta, vaan ja ainoastaan vaunujen poltosta oli puhe.
sanoi:
Autiotalon ulkoseinä paloi Reposaaressa
(27.05 17:47) Tyhjillään olevan puutalon ulkoseinä paloi noin neliömetrin verran Kirkkokadulla Porin Reposaaressa sunnuntaina kello 16. Palon sammutti nopeasti ensimmäisenä paikalle ehtinyt Reposaaren VPK. Yleinen ihmetyksen aihe oli, miten talon ulkoseinä syttyi tuleen keskellä sunnuntai-iltapäivää Reposaaren keskeisellä kadulla. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Satakunnan Kansa
Meidän porukka oli jo poistunut paikalta tuohon aikaan, karavaanarit toden näköisesti käyneet purkamassa pahaa oloaan
wink.gif

Kiiiiitos!!
bowdown.gif

Kivaa oli ja uusia naamoja tuli tutuksi! Erityisesti iso kiitos Porilaisille!
biggrin.gif

Johanna & Jani

Huh...
ghostface.gif

Loppujen viimeks kotio selvittiin, vaikka lähtöö tarvi useeseen otteeseen vähän siirtää.
blush.gif

Paljon uusia naamoja, mukava tavata.

Ajatus ei oikeen kulje vieläkään...taitaa olla parempia mönkiä tuutimaan.
biggrin.gif

Back