Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on vähän samanlainen tilanneSinänsä olis kyllä kiva vetästä letkassa matka, mut toisaalta kun koko perjantai on vapaata niin en tiedä maltanko odotella iltapäivään astija![]()
![]()
mukana, ite oon duunissa ja lähden tästä suoraan, eli tuo bembölen kahvila kuulostaa aika buenolle, kun tuun pitskusta.Saataiskohan me aikaseksi PK-seudulta jonkunlainen letka tälle reissulle?
Lähtöaika klo 16? vai aiemmin... Bembölen kahvituvalta ... Veikkolan Neste?
Oliskos meitä monta lähtijää täältä päin?
Vai lähenkö ihan suosiolla autolla reissuun...![]()
Syy on meistä riippumaton, järjestelykysymys, jota on noudatettava. Tulikohan mahdollisimman epäselvästi ja diblomaattisesti sanottua.Miksei muut saa saunoa silloin kun toiset ajaa kännissä?
Tervetuloa vaan.Uutena harrastelija tuli mielehen, että jos sattuu vapaapäivä olemaan ko. aikana niin saapiko tuolla tulla poikkeemaan noin niinkuin muuten päiväsaikaan vaikka savuilla jos ei muuta keksi?
Näkisi nyt ainakin minkälaisia karvanaamoja täällä pyörii![]()
Varoituksen sanana pitää sanoa, että näky ei välttämättä ole kaunis, mutta ainakin varoitettiinUutena harrastelija tuli mielehen, että jos sattuu vapaapäivä olemaan ko. aikana niin saapiko tuolla tulla poikkeemaan noin niinkuin muuten päiväsaikaan vaikka savuilla jos ei muuta keksi?
Näkisi nyt ainakin minkälaisia karvanaamoja täällä pyörii![]()
No ehkä luvassa, mut.. Okei, olen hiljaa, en säädä tätä asiaa enempää ennen kuin asiasta olis oikeesti hyvä tietää enemmän. Eli sillon lauantaina, hah.Mä luulen että jää tuo keskusta näkemättä mutta katsotaan nyt miten saadaan porukka ajokuntoon![]()
Ja meidän oma ajomestarihan sen pätkän päättää, joten odotellaan innolla![]()
Ja eikös sulla Miimuska ollut jo kyytiä luvassa![]()
Joo täällä olis yksi pyörä letkaan mukaan.Saataiskohan me aikaseksi PK-seudulta jonkunlainen letka tälle reissulle?
Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.Saataiskohan me aikaseksi PK-seudulta jonkunlainen letka tälle reissulle?
Jaa, eikö oo uutta mopa löytynyt?Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.
Kyllä ja eiJaa, eikö oo uutta mopa löytynyt?Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.
No jos et mopolla, niin huoltoautolla sittenKyllä ja eiJaa, eikö oo uutta mopa löytynyt?Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.Löytyyhän niitä mopoja. Hmm 1. valinnan vaikeus 2. menee varmaan ens viikkoon ennen kun rahat vanhasta tilillä, kun tossa on vielä toi helatorstai sotkemassa. 3. käyny jo välillä mielessä et jos vaikka olis pelkkä crossi. No onhan tässä vielä aikaa mietiskellä.![]()