• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinänsä olis kyllä kiva vetästä letkassa matka, mut toisaalta kun koko perjantai on vapaata niin en tiedä maltanko odotella iltapäivään asti
062802moto_prv.gif
ja
033102beer_1_prv.gif

Saataiskohan me aikaseksi PK-seudulta jonkunlainen letka tälle reissulle?
Lähtöaika klo 16? vai aiemmin... Bembölen kahvituvalta ... Veikkolan Neste?
Oliskos meitä monta lähtijää täältä päin?

Vai lähenkö ihan suosiolla autolla reissuun...  
033102beer_1_prv.gif
mukana, ite oon duunissa ja lähden tästä suoraan, eli tuo bembölen kahvila kuulostaa aika buenolle, kun tuun pitskusta.

Timberi kirjoitti: Sauna lämpinänä koko viikonlopun ajan, paitsi lauantaina klo 14 – 17 välisenä aikana, jolloin ryhmäajot (ajamaan ilmoittautumiset vastaanottorakennuksen katoksessa olevaan listaan)

Eeeelii, ryhmäajonhan voisi suorittaa keskustan kautta ;D En puhele näitä systeemeitä itteäni ajatellen, vaan että josko ihmiset sitten tutustuisivat Porin suurtakin suurempaan keskustaan. Köhköh..

Mä luulen että jää tuo keskusta näkemättä mutta katsotaan nyt miten saadaan porukka ajokuntoon  
biggrin.gif

Ja meidän oma ajomestarihan sen pätkän päättää, joten odotellaan innolla  
062802moto_prv.gif

Ja eikös sulla Miimuska ollut jo kyytiä luvassa  
biggrin.gif

Kalliit on pizzat sielläpäin
smile_org.gif
! En muistanukkaa että ne niin arvokkaita olis..No mitäpä sitä ei maksais että känniruokaa saa
smile_org.gif
!

Uutena harrastelija tuli mielehen, että jos sattuu vapaapäivä olemaan ko. aikana niin saapiko tuolla tulla poikkeemaan noin niinkuin muuten päiväsaikaan vaikka savuilla jos ei muuta keksi?

Näkisi nyt ainakin minkälaisia karvanaamoja täällä pyörii  
biggrin.gif

Uutena harrastelija tuli mielehen, että jos sattuu vapaapäivä olemaan ko. aikana niin saapiko tuolla tulla poikkeemaan noin niinkuin muuten päiväsaikaan vaikka savuilla jos ei muuta keksi?

Näkisi nyt ainakin minkälaisia karvanaamoja täällä pyörii
biggrin.gif
Varoituksen sanana pitää sanoa, että näky ei välttämättä ole kaunis, mutta ainakin varoitettiin ;)

Ei vaan, ei muutakuin mukaan joukkoon iloiseen.

Mä luulen että jää tuo keskusta näkemättä mutta katsotaan nyt miten saadaan porukka ajokuntoon  
biggrin.gif

Ja meidän oma ajomestarihan sen pätkän päättää, joten odotellaan innolla  
062802moto_prv.gif

Ja eikös sulla Miimuska ollut jo kyytiä luvassa  
biggrin.gif
No ehkä luvassa, mut.. Okei, olen hiljaa, en säädä tätä asiaa enempää ennen kuin asiasta olis oikeesti hyvä tietää enemmän. Eli sillon lauantaina, hah.

Huomio telttapaikkalaiset ja autopaikkalaiset. Paikat pitäisi maksaa nyt vkonloppuun mennessä.
Alkaa oleen muuten bileet aikas lähellä
033102beer_1_prv.gif

Saataiskohan me aikaseksi PK-seudulta jonkunlainen letka tälle reissulle?
Lähtöaika klo 16? vai aiemmin... Bembölen kahvituvalta ... Veikkolan Neste?
Oliskos meitä monta lähtijää täältä päin?

Vai lähenkö ihan suosiolla autolla reissuun...  
033102beer_1_prv.gif
Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.

Näyttää hiljaselta meitsin letkaan lähtö.
Jaa, eikö oo uutta mopa löytynyt?
Kyllä ja ei
tounge.gif
Löytyyhän niitä mopoja. Hmm 1. valinnan vaikeus 2. menee varmaan ens viikkoon ennen kun rahat vanhasta tilillä, kun tossa on vielä toi helatorstai sotkemassa. 3. käyny jo välillä mielessä et jos vaikka olis pelkkä crossi. No onhan tässä vielä aikaa mietiskellä.
No jos et mopolla, niin huoltoautolla sitten
blush.gif

e: ja näyttää siltä, että katti ei ehdi A-korttia saada ennen Posaria, eikä se tykkää istuu giksun kyydissä yli 100km. Mut jos on pakko niin kyllä se istuu yhden Porin matkan takana, ehkä?
Eli huoltokuljetukselle olis tarvetta.lähinnä nuo siviilivaatteet ja muu rekvisiitta
biggrin.gif

Back