Sithän meillä olis mökki jo puolillaan... enää paikkoja vain kolmelle naiselle.Tuu meidän möksään... Jos uskallatJuu, taa vois kans ottaa yhen sankypaikan jostakin suunnalta, kiits![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sithän meillä olis mökki jo puolillaan... enää paikkoja vain kolmelle naiselle.Tuu meidän möksään... Jos uskallatJuu, taa vois kans ottaa yhen sankypaikan jostakin suunnalta, kiits![]()
![]()
Ei oo syrjässä, vaan se on niin että toi muu Suomi on hieman väärin asettunut Poriin nähden..Helekkari ku järjestätte nämä teän ajelut on aina nii syrjässä!![]()
Eikös moottoripyörä ole juuri siihen tarkoitettu, että sillä siirrytään paikasta toiseen. Nyt saisit ainakin ajella.Helekkari ku järjestätte nämä teän ajelut on aina nii syrjässä!![]()
ja kelitkin paranee etelään kohti tultaessa.....Eikös moottoripyörä ole juuri siihen tarkoitettu, että sillä siirrytään paikasta toiseen. Nyt saisit ainakin ajella.Helekkari ku järjestätte nämä teän ajelut on aina nii syrjässä!![]()
![]()
Jeps! Näinhän se menisSithän meillä olis mökki jo puolillaan... enää paikkoja vain kolmelle naiselle.Tuu meidän möksään... Jos uskallatJuu, taa vois kans ottaa yhen sankypaikan jostakin suunnalta, kiits![]()
![]()
![]()
Susta tulee kissatappelu.Mää voisin mennä sumpan ja Kriisin mökkiin? Tai Nangelin, ihan kuin vaan![]()
no jos oikein pahaksi äityy "kissojenkoitos" jota epäilenSusta tulee kissatappelu.Mää voisin mennä sumpan ja Kriisin mökkiin? Tai Nangelin, ihan kuin vaan![]()
![]()
![]()
![]()
Noniin, säkin vielä samaan matsiinno jos oikein pahaksi äityy "kissojenkoitos" jota epäilenSusta tulee kissatappelu.Mää voisin mennä sumpan ja Kriisin mökkiin? Tai Nangelin, ihan kuin vaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niin voit majoittua meidän mökin lattialle.
Mieluummin mä sängyssä nukun, mutta kiitos Salmon tarjouksestaNoniin, säkin vielä samaan matsiinno jos oikein pahaksi äityy "kissojenkoitos" jota epäilenSusta tulee kissatappelu.Mää voisin mennä sumpan ja Kriisin mökkiin? Tai Nangelin, ihan kuin vaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niin voit majoittua meidän mökin lattialle.![]()
![]()
![]()
MÄ!Mieluummin mä sängyssä nukun, mutta kiitos Salmon tarjouksestaNoniin, säkin vielä samaan matsiinno jos oikein pahaksi äityy "kissojenkoitos" jota epäilenSusta tulee kissatappelu.Mää voisin mennä sumpan ja Kriisin mökkiin? Tai Nangelin, ihan kuin vaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niin voit majoittua meidän mökin lattialle.![]()
![]()
![]()
![]()
Nyt näyttää olevan Webbiksellä ja Viltullakin tilaa, mut kyllähän mä tietysti mieluummin naisten kanssa nukun... Mut jonnekin vaan, ei oo niin väliä. Eka joka lisää mut listaansa, saa pitää![]()
Selvä, voittaja on löytynyt. Onneksi olkoon!MÄ!Mieluummin mä sängyssä nukun, mutta kiitos Salmon tarjouksesta![]()
Nyt näyttää olevan Webbiksellä ja Viltullakin tilaa, mut kyllähän mä tietysti mieluummin naisten kanssa nukun... Mut jonnekin vaan, ei oo niin väliä. Eka joka lisää mut listaansa, saa pitää![]()
![]()
Nopeet syö hitaatheiii..mä en ees kerinny taistella![]()
![]()