Näissä mökeissä ei onneks oo saunaa.No kele, jos sitä itekki tulis... Pete, tuuppaatkos minut teitin mökkiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näissä mökeissä ei onneks oo saunaa.No kele, jos sitä itekki tulis... Pete, tuuppaatkos minut teitin mökkiin?
kaada iteles vaanNäissä mökeissä ei onneks oo saunaa.No kele, jos sitä itekki tulis... Pete, tuuppaatkos minut teitin mökkiin?
Kerta tulit kehuskeleen, niin joudut vuotavaan telttaan!Tulossa oltais jos joku mokkiinsa huolisi....
Ja terveiset Costa Ricasta, lamminta on ja paljon hauskoja hiekka- ja vuoristoteita enduron alla![]()
Laitoin sut mun mökkiin.Tulossa oltais jos joku mokkiinsa huolisi....
Juu! Jos siihen sun mökkiis mahtuu vielä niin mä olisin tulossaTuohon meikäläisen mökkiin mahtuis muutama noviisi joka siis itsekki olen!![]()
Eli 2 henkilöö, saa ilmoittautua!![]()
3. EskimoRR, jos vain asianosaisille sopii!?Kai se on prkl sitte lähdettävä..![]()
Mökki 12 (4 hlö)
Mökkivastaava: tumeetti
1. tumeetti
2. mekanik
3.
4.
Tuu meidän möksään... Jos uskallatJuu, taa vois kans ottaa yhen sankypaikan jostakin suunnalta, kiits![]()
Mahtuskohan sinne yks sisäsiisti äijjäTonne saa kans tulla ketä tahtoo tonne "mun" möksään![]()
Mahtuu mahtuuMahtuskohan sinne yks sisäsiisti äijjäTonne saa kans tulla ketä tahtoo tonne "mun" möksään![]()
![]()
![]()