• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

POSARI kauden avajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikon toipuminen Tahkosta tekee tehtävänsä ja pystyn ehkä jo ottamaan vastuun yhdestä mökistä.
Valitkaa hieno mökki, mielellään niin, että meri on ihan rannassa ja baarikin voisi olla vieressä ja sauna siinä kans ihan hollilla.

Mökki ?
1. Petri
2. Sami
3. Ace
4.

Ja kun nyt huomasin, että siellä on asuntovaunuille 80 sähköliitäntäpaikkaa niin laitetaan yksi sellanen kaupan päälle. Ei voi koskaan tietää. jos tulee tarvetta sille.
Mä voisin liittyä tähän tuttuun ja "turvalliseen" seuraan...
biggrin.gif

Että laitas Timbe meille hieno lukaali!
033102beer_1_prv.gif

Kai munki pitää tulla mukaan.

Eli mulle yks paikka. Tässä näkee onko mulla kavereita vielä että saanko mökillisen täyteen?
lookaround_orig.gif

Mietin tässä jos rupeis yhdeksi mökkivastaavaksi, kun en oikein ketään teitä tunne.
Eli jos nyt saatas sitten yksi mökki täyteen vastaavia ensikertalaisia, jotka ei ennen kokontumisissa ole olleet niin oltas vähän niinkuin samaa porukkaa.
062802jumpie_prv.gif
Toimiskohan tämä idea.
nixweiss.gif

Saa toki muutkin siihen mökkiin tulla.
cool.gif
eli jos jotakuta kiinnostaa moinen idea niin eikun nimeä kehiin niin mä varaan mökin.
033102beer_1_prv.gif

Mie ainaski aloin mökkivastaavaks, enkä oo näit siloposkii ja karvanaamoi nähny ku ehkä kerran, joitaki jopa kaks ja toisia en ollenkaan  
tounge.gif
Tahon ainaki lähteä mukaan ja varasin mökin, ettei tarsse sitte teltas nukkua ja harmitella ku olis ollu mökkipaikka  
wink.gif
Ei nii väliä kans ketä sinne tulee mun kans, saas ny kattoo..
thumbs-up.gif

Kannattaa kanssa kysellä noihin puolityhjiin mökkeihin paikkoja. Eihän siellä mökissä kuitenkaan aikaa nyt ihan hirveesti vietetä. Ja porukathan sekoittuu jokatapauksessa.

Tosiaan, jos johonkin noista mökeistä ollaan halukkaita ottamaan tälläinen uusi kaveri niin eikun ilmoitusta tännepäin. Vähän
033102beer_1_prv.gif
olen kyllä varautunut nauttimaan
crazy.gif
jos ei haittaa ketään
omg.gif

Tuohon meikäläisen mökkiin mahtuis muutama noviisi joka siis itsekki olen
smile_org.gif
!

Eli 2 henkilöö, saa ilmoittautua
smile_org.gif
!

Pakko se kai olis tulla kattomaan. onkos siel viel tilaa
062802moto_prv.gif
yhdelle sivistyneelle
crazy.gif
rocketti kollille. Olen luultavasti sisäsiisti.ja säännöllisesti käyn myös suihkussa
sport05.gif

Lähettäkää mökkivaraukset privalla, niin ei tuu epäselvyyksiä.
23 sänkypaikka oli jäljellä, eli vielä mahtuu...

Back