Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa kerhoon autolla tulin ja autolla piti lähteä tai no joo autolla lähin mut en ite ajanuKiitos kiitos, mun piti ihan oikeesti lähtee autolla kotiin vielä samana iltana![]()
Hauskaa oli, seuraavaks Posari
![]()
Hetken vaan huilasinVanhin ei jaksanut tulla ees baariin asti, toiseks vanhin nukahti pöydälle (kuvaa seuraa myöhemmin), paikan vaihdossa puolet porukasta jäi jonnekin ja loppuviimeks lehden jakaja oli ollut vilkkaampi kuin me.Ainiin, ja hangaround-jäsen nukkuu vielä... eli aika perinteisesti meni, Viltunki kahvilinja piti just niinku olin aatellutkin...![]()
![]()
Kiitos seurasta taas, ootte te ihania.
Teit taas Timberit? Sun nickkihän piti vaihtaa Sleeperlineksi?Hetken vaan huilasinVanhin ei jaksanut tulla ees baariin asti, toiseks vanhin nukahti pöydälle (kuvaa seuraa myöhemmin), paikan vaihdossa puolet porukasta jäi jonnekin ja loppuviimeks lehden jakaja oli ollut vilkkaampi kuin me.Ainiin, ja hangaround-jäsen nukkuu vielä... eli aika perinteisesti meni, Viltunki kahvilinja piti just niinku olin aatellutkin...![]()
![]()
Kiitos seurasta taas, ootte te ihania.![]()
ei suurempaa, koiran vierestä heräsin aamullaPGR miten kävi, tuliko meteliä kun olit kotona aiemmin kuin piti![]()
No mehän oltiin pelipaikalla vielä kahentoista aikaan! Vai oltiinkoItsekkin paikalla olin kaverin kanssa. Tosin vasta 11 jälkeen :/
Tappiin asti oltiin mut sä poistuit kyl aikasempaa ei kyl mitää hajuu et mihin aikaaNo mehän oltiin pelipaikalla vielä kahentoista aikaan! Vai oltiinkoItsekkin paikalla olin kaverin kanssa. Tosin vasta 11 jälkeen :/Oltiinhan?![]()
Käsittääkseni se on se porukka, joka pitää suurinta meteliö.Ehka ensikerralla selvitan minkanakoisille pitaisi morjestaa![]()
Pitää paikkansa. "ENSIMMÄINEN ORGGILAPSI, MIIMU IHANAA!!"Käsittääkseni se on se porukka, joka pitää suurinta meteliö.Ehka ensikerralla selvitan minkanakoisille pitaisi morjestaa![]()
Pitää paikkansa. "ENSIMMÄINEN ORGGILAPSI, MIIMU IHANAA!!"Käsittääkseni se on se porukka, joka pitää suurinta meteliö.Ehka ensikerralla selvitan minkanakoisille pitaisi morjestaa![]()
![]()
Kahvin juonti on vaarallista mullakin tuli lauantain kahvilla käynnistä pää kipeeks sunnuntainaMeinas tulla kahvit näppäimistölle...![]()