• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PoriOrg päättää talvikauden Bar miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt se ratkesi - mukana kuin pukama
smile_org.gif

Meitsi joutuu skippaan tän reissun
sad_orig.gif

Yritetään sovittaa ainakin toi posari viimestään aikatauluihin
smile_org.gif

Kiitos kiitos, mun piti ihan oikeesti lähtee autolla kotiin vielä samana iltana
biggrin.gif
:D Hauskaa oli, seuraavaks Posari ;)

Vanhin ei jaksanut tulla ees baariin asti, toiseks vanhin nukahti pöydälle (kuvaa seuraa myöhemmin), paikan vaihdossa puolet porukasta jäi jonnekin ja loppuviimeks lehden jakaja oli ollut vilkkaampi kuin me.
wink.gif
Ainiin, ja hangaround-jäsen nukkuu vielä... eli aika perinteisesti meni, Viltunki kahvilinja piti just niinku olin aatellutkin...
biggrin.gif

Kiitos seurasta taas, ootte te ihania.

Munkin kahvilinja juu melkein piti. Join mä kyl oikeesti yhen kahvin ko oottelin muita
biggrin.gif
Jos josain vaihees ny viel uskaltas lähtee ettii autoo kylältä

Vanhin ei jaksanut tulla ees baariin asti, toiseks vanhin nukahti pöydälle (kuvaa seuraa myöhemmin), paikan vaihdossa puolet porukasta jäi jonnekin ja loppuviimeks lehden jakaja oli ollut vilkkaampi kuin me.
wink.gif
Ainiin, ja hangaround-jäsen nukkuu vielä... eli aika perinteisesti meni, Viltunki kahvilinja piti just niinku olin aatellutkin...
biggrin.gif

Hetken vaan huilasin
cool.gif

wink.gif
biggrin.gif

Hetken vaan huilasin
cool.gif
Teit taas Timberit? Sun nickkihän piti vaihtaa Sleeperlineksi?
biggrin.gif

Juu timbe tais tehdä rankkaa ajatustyötä posaria varten
biggrin.gif

edit: ja taas kaakalo typoi
biggrin.gif

Juu kiitoksia seurasta, sanoi tyttö Eurasta.

Autolla tulin ja autolla lähdin, pitihän paikalla olla joku joka kieltäytyy alkoholista, ainakin melkein...

PGR miten kävi, tuliko meteliä kun olit kotona aiemmin kuin piti
wink.gif

Back