• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PoriOrg ajelee...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No katos nii loppuukin en kyl ees oo huomannu  
biggrin.gif
. Onkos Mico mitää veikkailuit mihin aikaa letka olis tos jämijärven tienoil jos paukuttasin suoraa sil tiel...
Osuis varmaankin 13.00-13.30 tienoille...
Tuolla Satakunta - osiossa on mun numero, joten voisit vaikka viestittää kun olet lähellä.

No katos nii loppuukin en kyl ees oo huomannu  
biggrin.gif
. Onkos Mico mitää veikkailuit mihin aikaa letka olis tos jämijärven tienoil jos paukuttasin suoraa sil tiel...
Osuis varmaankin 13.00-13.30 tienoille...
Tuolla Satakunta - osiossa on mun numero, joten voisit vaikka viestittää kun olet lähellä.
Joo joskus 13.30 tienoilla voisin olla niillä kulmilla viimeistään sit ikaalisis saan letkan kiinni. Otan sun numeron sielt mun numero löytyy kans sieltä.

Varmaan siihen kohtaan voidaan pitää tienvarressa vaikka tupakkitauko (vaikken itse poltakkaan)?

Valmistautukaa lopettamaan nämä kalliit harrastukset...
biggrin.gif
biggrin.gif

...sen verran putoaa noi tulot...

Sovitaanko, että ajelu suoritetaan sitten orgin sääpalvelun mukaan?  
wink.gif

tai jätetään ajamatta...

Jos ei paljoa pakkasta ole tai rankkasade, niin voisin liittyä mukaan Kankaanpäästä, eli laitetaan harkintaan säävarauksella.

Töissä olisi ylitöitä tiedossa sunnuntaille, mutta koitan nyt vielä välttää tämän. Vielä meni läpi "sateen sattuessa tulen"... lieneväkkö luottavan niin paljon sateeseen?
tounge.gif

Back