• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PoriOrg ajelee...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana
062802moto_prv.gif

Näyttää sille, ettei keritä Poriin klo 12 mennes...
Tullaan mukaan letkaan sitten Pomarkun Shellin kohdalta. Mikä pyörä johtaa letkaa, niin osaan liittyä oikeaan porukkaan?
biggrin.gif

No nyt ollaan sitten taas yhtä kokemusta rikkaampana, eli ensimmäinen ryhmäajo on ajettu. Vaikkakin tosin taisi jäädä puolet ajamatta.
wink.gif

Kiitos porukalle ajoseurasta ja etenkin mico:lle järjestämisestä ja ryhmän vetämisestä. Vauhti oli juuri sopiva ja porukka pysyi kasassa. Sääkin oli mitä mainioin.
Toivottavasti Porilaisetkin pääsi sitten enään ilman sen suurempia tapahtumia ehjinä kotiinsa.

Muutama huonolaatunen kuvetus.

Kiitokset jälleen vetäjälle ja mukana ajaneille.
Aurinko suosi kivasti tapahtumaa.
Kuvia lisätty vanhaan paikkaan, joukon jatkoksi.
kuvaboxi

Juu, ja kotiin päästiin... loppupeleissä mukana jopa neljä...
Mä olen pojat tosi pahoillani teidän puolesta... olen vähän sanaton tuon reissun tiimoilta, onneksi isommilta henkilövahingoilta vältyttiin...kiitos kuitenkin ajoseurasta kaikille...
Pari otosta Sammista ja Häijäältä.

En tiedä onko vetomiehen titteli hyväksi vai nou, mutta eilen sitten sain senkin...kiitti vaan R...

Kiitoksia vain matkaseurasta ja mielenkiintoisista hetkistä.

Mico...Ojalan laskuopin mukaan oli loppupeleissä 5 vai miten se oli.Mopoja tosin 4
idea3.gif

Kiitokset reissusta. Vihun pätkää lukuunottamatta valittu reitti oli erittäin hieno loppuun asti.

Ilmassa oli jännitystä ja katteen palasia
biggrin.gif

Kiitoksia järjestelevälle taholle hyvästä reitistä, ainakin niiltä osin mitä pystyin ajamaan.

Nyt on mopo jo tarkastajalla ja tuonnempana kuulemme tuomion.

^Huhhuh. Kuulostaa siltä että valitsin turvallisemman vaihtoehdon eilen...
biggrin.gif
Ja saan jopa sunnuntailisät siitä hyvästä. Koittakaa ny pysyä ehjinä!
wink.gif

Kuuleman mukaan joo... mut hyvähän se on että leipää ja sirkushuveja kansalle... hyvä ettei mitään pahempaa kuitenkaan sattunut.

Back