• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pori org päättää kauden taas...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timberline
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisi nyt 5-6 ruokailijaa tällä hetkellä... onko vielä muita
confused_orig.gif
Sopiiko esim Amado kaikille ??
Pistä ny mullekin yksi ruokailupaikka varmuuden vuoksi varaukseen... Jos vaikka sinne uskaltaa eksyä  
tounge.gif
Jep. Kannattaa eksyä
062802jumpie_prv.gif

Nyt mä purnaan... tuolla ei tunnu olevan mitään syötävää...
crazy.gif
paitsi jos ne osaa tehä hyvää gluteenitonta pizzaa, mitä suuresti epäilen...

^ Voi pientä
pftroest.gif

Nooh, mä ainakin löysin listalta semmosta mikä mulle kelpaa
smile_org.gif
Tosin muutenkaan en ton kanssa oo ronkeli, kun mulle käy kaikki, kun missään en Porissa oo käyny syömässä - paitsi joku grilli joskus yöllä joskus RMJ:n aikoihin
biggrin.gif

No joo, ei luulis olevan iso asia napata crutongit salaattiaineksista veks... eiköhän ne osaa siellä soveltaa. Ja Timppa lupas just maistella viinitkin valmiiks, että tietää sitten mitä kannattaa tilata.
smile_org.gif
On se vaan reilu kaveri!

Joo eli petulle iso pihvi, Jaanan grutongit pitää nyppiä pois ja Laktoosit pitää käydä juomassa pois etukäteen... ja viinit maistella... oliko vielä jotain mitä mä voisin tehdä...:D
Jooo ei, mä käyn lauantaina paikanpäällä kyselemässä ruoasta ja varailemassa paikkoja.. ja Cocossa lisäämässä pöydän meille lisää... Porukkaa saa toki tulla lisää vieläkin... eli paikkoja riittääääää

^ Saattaa kuules olla että tullaan kaksistaan täältä, syömäänkin.
smile_org.gif
Eli yks rapeeks mustennettu pihvi tilattu lisää...
wink.gif
Eikä tarvi nyppiä pois kun kaikki vihreet lisukkeet, jos niitä vaikka vahingossa olis...
biggrin.gif

Mun on pakko sanoo tähän väliin kun en saa asialta nukutuks: jos on mahdollista mennä puskee ylitöitä tulevana vkloppuna jollon on porin mitti tulossa nii musta tuntuu, että on kyllä mentävä.
Niitä päiviä tulee tosi vähän ja mun rahat on ihan finito ja mä olen valveilla raha-asian takia, heräsin tunti sitten. Tosin unessa mun tilllä oli nolla epiä, nyt siellä on 36 euroa.....
nixweiss.gif

mad.gif

Varasin pöydän Amadosta 8 hlölle, jos tulee lisäyksiä, niin ilmoa tänne tai privalla mulle niin saadaan kaikille istumapaikka
biggrin.gif
.

Juuh joudun itsekin perumaan valitettavasti osallistumisen, vaikka olisi ollut hauska. Tajusin vasta tuossa eilen, että on risteily tiedossa heti seuraavana viikonloppuna ja valitettavasti talous ei kahta tällaista reissua kestä
sad_orig.gif

Ja Cocoon on ilmoitettu et jengiä tulee n 15-20 ja ikkunapaikat varattu. Aikataulusta sen verran että 19-19.30 saavutaan paikalle... kun toi ruokailu saattaa venahtaa hieman
smile_org.gif

^Hö. Noi nuoret on just tommosia.
biggrin.gif
Ne ei vaan vielä ymmärrä kuinka loistava juttu elämässä on hyvä ruoka - varsinkin jos sitä on riittävästi.
biggrin.gif

Onkos Timppa viinit testattu - mitä suosittelet?

Back