• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pommittamatta kaupungissa ajokaudella 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana....Pyytäisin lisäksi Jassulta tai joltakultamuultajossain modelta kukkahattu hymiön.... ?

thumbs-up.gif
kukkahattu.jpg

Toi ny on tollainen omatekele, mutta kai se ensihätään...

3) Pysähdyt seuraavalle bussipysäkille minuutiksi (et näytä käsimerkkiä ennen tätä).
Itseasiassa olen huomannut aika toimivaksi näyttää kädellä, että ajat liian lähellä. Vähän samaan tyyliin kuin käsimerkki: "hidasta!", mutta kämmenpuoli heiluu taaksepäin. Jos tämä ei auta tai kaveri ei ymmärrä, hiljennän varovasti ja ajan reunaan tai pysäkille, jos mahdollista.
Turhaa tuossa tilanteessa on provosoitua... Mä ainakin haluan pitää korttini.

Anteeksi OT.

Kuka viitsii edes mennä kaupunkiin prätkällä. Mistä siellä ne fiilikset saa? No onhan siellä niitä minihame tyttöjä, toivottavasti..
withstupid.gif

Mukana, katsotaan se paikka höyryjenpäästelyyn jonnekkin muualle...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Mukana ollaan.. lähes aina tähänkin asti kaupungissa ottanut rauhallisesti ja samalla linjalla jatketaan.. hiljaisemmilla teillä sitten hieman vauhdikkaammin.

Kylläpä täällä moni lupaa ajella kiltisti. Itse lupaan myös ajella kaupunkialueella kiltisti. Joskus saattaa nopeusrajoitus hiukan ylittyä, mutta mitään älyvapaita kiihdytyksiä ei ole ennenkään ollut tapana taajamassa vedellä.

Ei ole ollut tapana sikailla kaupungissa, ei kerää rispektiä. On muuten parasta mainosta harrastukselle, kun päästää kohteliaasti mummot suojatielle. Ongelmana on kumminkin ainakin täällä Mansesterissä idiootit, jotka vetävät suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon ohitse ajattelematta jalankulkijoita.
toi on niin totta, varsinkin hämeenpuistossa. paljon siinä salapoliisit päivystää juurikin tätä jalankulkijouden päästämistä. erään kerran huomasin että porukka odotti pääsyä ylitse, ja huomasin myös että poliisit vahtii tätä tapahtumaa. itse pysähdyin suojatien eteen autolla ja kas, kolme-neljä muuta autoilijaa vetivät pysähtymättä ohi. no, he saivat tästä myöskin maksaa sillä seuraavassa korttelissa heitä sitten varmasti muistutettiin nuista liikennesäännöistä siellä miekkataksin takapenkillä.

ja itse asiaan, mukana.

Kuka viitsii edes mennä kaupunkiin prätkällä. Mistä siellä ne fiilikset saa? No onhan siellä niitä minihame tyttöjä, toivottavasti..
withstupid.gif
Joo, oikein! Valitettavasti kun asuu kaupungissa, niin sieltä pitää jotenkin pois päästä. No mut hei, sattuipa eilen tämmöinen, vaikkei nyt ihan kaupungista puhutakaan: Olin velipojan kotilon kyydissä menossa hakemaan uutta pyörää liikkeestä. Käännyttiin Lahdentieltä (VT4) Kehä III:lle länteenpäin. Siinähän on siinä kohti kolme kaistaa joista oikeanpuoleisin päättyy kääntyäkseen Vantaan Ikealle. Vaihdettiin siltä kaistalta keskimmäiselle kaistalle. Joku pullopersesika veti kyytiläinen kyydissä sujuvasti miljuunaa kahden auton välistä reilua överiä juuri kun tämä Ikealle menevä kaista oli päättymässä.

Täytyy kysyä että onko nyt hjuva fiilis? En todellakaan kyytiläinen kyydissä lähtisi noin kikkailemaan. Voi sattua jos kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan. Tuossa kun olisi osunut jompaankumpaan autoon niin olisi sillanpylväs kutsunut.

Mukana ollaan, asiallinen vetoomus.

062802moto_prv.gif
reilummin sit jossain muualla.

Back