• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polvisuojat katukäyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja exhaust
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
exhaust sanoi:
Jostain syystä vaimo ei pidä tätä touhua ihan normaalina, mutta eikös se aina ole hyvä varoiksi olla polvisyndit jalassa kotona :grin:

Ensi kerralla kun höyläät takaapäin karkeammalla matolla, tahtoo vaimoke polvisuojat itselleenkin :thumbup:

käytössä samaiset suojat, mutta farkkujen päällä.. Ihan kätevät työmatkoilla, pysyi napakasti paikoillaan.
Pysyykö paikoillaan mällätessä, siinäpä hyvä kysymys :)

Viimeksi muokattu:
fayout sanoi:
Joo mä en käsitä mikä niitä naisia vaivaa. Kauhee valitus siitä ku mä koeajoin uusia hanskoja.
Oli kuulemma sitä mieltä ettei tietokoneen käyttöö varten tarvita tixtex käsineitä suojilla :ohmy:

Ja uuden potan "sisäänajaminen" talvella telkkaria katsellessa on muka tyhmää :blink:

destroyers sanoi:
Itellä on nuo Knoxit, perkuleen hyvät on.
Irtosuojia en käytä enää. Nuo tuubit pysyy paikoillaan ja on muutenkin melko huomaamattomat, toisin kuin irtosuojat jotka pyörii lahkeessa kuin hullun m....u

Hommasin kanssa Knoxit ja täytyy kehua. Pysyvät paikallaan, eivät hiosta ja ovat mukavat. Eivät tosin sovi kovin paksu koipisille. Itselläni on siinä rajoilla...

Mä ostin noi Knox Flex Litet kö-ne-nyt-oli. Tuli piru nopeesti englannista, viime tistaina tilasin ja tänään soi ovikello, eli periaatteessa kolme ja puoli työpäivää :bisseä: Ikinä tullu mitään noin nopeesti ja vaan seittemän punnan kustannuksella, yleensä kaikki maksaa enempi saarelta toimitettuna..

Joo.. Ei ehkä ollut niin huomaamattomat kun ajattelin. Mutta kyllä noilla nyt kelpaa kumminkin. Taitaa olla noissa ihan knoxin peruskumipolvarit sisällä ja siihen päälle vaan ommeltu tommonen tuubi.

Pete2 sanoi:
Tuossa voisi toimia myös nuo rullaluistelijoiden polvisuojat jotka löytyy tuosta kaapista. Ajattelin vain ääneen...

Ei toimi oman kokeilun mukaan, koska polvet on ajossa kohtalaisen jyrkässä kulmassa - muuten pelittäis varmaan mutta em. syystä ovat epämukavat.

No nyt on kokemusta Knee V:stä muualtakin kuin TV:n katselusta. On niillä tullut jo kolmetuhatta kilometriä ajeltua. Ainoa mistä ei ole kokemusta ovat todelliset hellekelit jotka toivottavasti ovat edessäpäin.

Ja kyllä olen tyytyväinen. Ne ovat täysin huomaamattomat jalassa, siis unohtaa aika pian että ne jalassa ovat.

Eivät ainakaan ajaessa hiosta ja vaatii pienen cooperin testin esim. 20 asteen lämpötilassa ennenkuin alkaa kuumottaa. Ajaessa ne mukavasti hohkaavat lämpöä polveen ja sääreen.

Tänään menin pyörällä töihin (ensimmäistä kertaa), ajofarkut jalassa ja tietenkin Knee V:t, koko päivän. Ei tainnut kukaan huomata, että suojat jalassa oli ennenkuin mainitsin.

Luulisin, että kolaritilanteessa pysyvät kohtuullisen hyvin paikoillaan. Pukeminen ei ole liian vaivalloista koska pystyy pujottamaan jalkaan avaamatta ylintä remmiä, joka on herkin säätämisen suhteen tai muuten alkaa puristaa alareittä.

Negatiivisena seikkana, jos sellaisia täytyy etsiä, voisi mainita suojista esiin pistävät terävät muovin säikeet, jotka joskus hetkellisesti tuntee. Osan näkyvimmistä poltin sytkärillä pois, silti jostain tuntuu "pistos" joskus. Ei tunnu niin pahalta kuin kuulostaa kuitenkaan.

Tixtexhousuista ja ajofarkuista olen taskusuojat ottanut pois ja näillä mennään :orgmp:

oili sanoi:
Ja uuden potan "sisäänajaminen" talvella telkkaria katsellessa on muka tyhmää :blink:

Ja paskalla ollessa kallistelu kuviteltuihin mutkiin kyykkypyöräasennossa ja huulien päristely on kuulemma lapsellista :D

Back