Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään asiaa vielä ajamaan. Tiet jäässä varjopaikoissa edelleen.22vce sanoi:Miksi lämmitellä moottoria tyhjäkäynnillä kun voi lähteä ajamaankin!!
adenauer300 sanoi:Huomenna se alkaa... Siis ajokausi

Tykkipekkajr sanoi:.. ja alla cbr 600, jossa alla metzeler z6.. Uskaltaiskohan tota?![]()
tai tarpeex tehokas halogen valo niin lumi sulaa edestä.... ledillä ei........mchuurre sanoi:Muutako keittiön kaapista suolaa sinne ja raakasti, niin iltapäivällä menox!![]()
mchuurre sanoi:Muutako keittiön kaapista suolaa sinne ja raakasti, niin iltapäivällä menox!![]()
Batmanninja sanoi:No mun talviräpättimestä ei ainkaan ihmeitä kiksejä saanut....ykspyttynen max. 50 heppanen ei paljon potki 10R:n verrattuna...tosin kivahan sellaisellakin on liukkailla ajella paremman puutteessa
Batmanninja sanoi:No mun talviräpättimestä ei ainkaan ihmeitä kiksejä saanut....ykspyttynen max. 50 heppanen ei paljon potki 10R:n verrattuna...
A59 sanoi:tai tarpeex tehokas halogen valo niin lumi sulaa edestä.... ledillä ei........
tate66 sanoi:Kyllä se polte hetkeksi viileni mopon testilenkillä, 172 km piti testata kun kavereitten reissuun lähti![]()
EJ sanoi:Luulen/toivon että tää eka talvi moottoripyörän omistajana on pahin.