• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polttelee.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tisha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
nyt jo tähän topicciin..?:D

eikö ooteltais vielä kuukauden verran ja sitten vasta aloitettais kunnon vuodatus, kun aurinkokin jo hieman hellii suomalaisen motoristin pintaa.. :)

bikerinna sanoi:
Niinpä, unta ajamisesta tullut nähtyä jo muutaman kerran... :cruising:

omissa unissa pelkkää taistelua.. eiku yks yö oli joku jossa oli jopa pyöräkin. ei sekään tainnut hyvin päättyä.. :blink:

suosiolla myöhemmin, ei kannata itteään kiusata liikaa, muutenkin yleensä ahistaa talvi.. :doh:

Mä kuulin eilen veden lorinaa kun aurinko lämmitti mustaa kattoa. Siis kevät on jo melkein ovella. :wanna: Polttaa polttaa...

Kerrankin mieltä lämmittää, kun on vetiset kelit. Kyllä tässä pienin askelin se kevät tulee :orgmp:

Tässä viikonverran ollu honda läjässä ja kamppeet katottuna. Juts tänään soittelin kavereille että polttelee niin pirusti, että oon suunnitellu taas vkl reissua jonnekkin järvisuomen rauhaan (mökki, sauna ja kunnon eväät). Viimevuonna heitettiin 4hlö reissu Savonliinnaan ja oli kyllä todella hauskaa! Tekisi mieli päästä jo kovasti ajelemaan, kun pyörässä uusi alusta ja muitakin pikku heebeleitä :) Kesä tule jo!!!

En ole vielä ajanut nykyisellä pyörällä metriäkään kun ostin sen tammikuussa...huomenna tarkoitus mennä käynnistelemään ja kuuntelemaan soundeja :grin:

Viime vuonna ajokausi korkattiin 18.3. Nyt kun katsoo tuota lumimäärää niin hiukan on epäilys että ei tule noin aikaisin onnistumaan - toivottavasti olen väärässä.

Ei tuota lunta sen enempää ole kuin vuosi sittenkään ja tämä helmikuukin vaikuttaa poikkeuksellisen lauhalta... Lintusetkin jo laulelee ja Porvoonväylällä oli jo tuossa eilen sulaa ja KUIVAA ajouraa :p Kyllähän sitä poltot on jo kovat... Tallilla on tullut mopon päällä istuttua ja päristyä :grin:

Tänään kolasin huvikseni reittiä jo vapaaksi tallista tielle. Piti se mopokin laittaa tulille ja käyttää lämpimäksi...

Harmi kun kaikki remontitkin on jo tehtynä, ei voi kuin katella ajokkia ja odotella kevättä.

Oon tässä tän päivää katellut youtubesta mukavia prätkäjuttuja.
Miksi mä teen tätä itselleni.. :sad3:

jos nyt aluksi tilais kauhakuormaajan pihalle että pääsee edes autolla kunnolla kääntymään... tai tilattu jo, tulee kun on tullakseen..

sitten kun ne kasat alkaa olla kadonneena, vois alkaa miettiä pyörän hakua pihalle lojumaan... tovi siihen menee tällä menolla.. :sad:

bikerinna sanoi:
En ole vielä ajanut nykyisellä pyörällä metriäkään kun ostin sen tammikuussa...huomenna tarkoitus mennä käynnistelemään ja kuuntelemaan soundeja :grin:
Mulla sama tilanne..Polttelee :orgmp2:

Ainakun lähtee kotoota, tai tulee kotiin autolla, niin pyörä tönöttää tallissa parkissa suoraan nenän edessä. Pitää enstalvena kokeilla laittaa se katseelta piiloon jollain kankaalla. :p

Kyllähän toi ajopolte on jo korkealla, mopo on ollut ajovalmiina jo pitkään tallilla.
Yhtään ei auttanut kun kävin toisen mopon käyttämässä lämpimäksi tänään.
Pian siirrytään viikoista päivien laskemisiin :orgmp2:

Back