Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunpa vedet olis lämpösempiä. T: vilukissaEi se vesikulkuneuvo pois sulje mopoa.. Hmm.. olisko se jatke..On tossa käynyt mielessä veneen osto, se passais mökin kanssa paremmin kuin mp ja olis varmaan vähemmän stressaavaakin :/![]()
Eikä stressaa, paitsi kulutus täyskaasulla![]()
No oot sä sitten nuori kun mulla taasen nuorin täytti helmikuussa 18 v.Määrittele nuori? En mä ihan koulupoika enää oleTe olette vielä niin nuoria.Jopa seksiin kyllästytään.![]()
![]()
Vanhin lapsistakin täytti keväällä 18![]()
Eipä ainakaan tuossa mun Sea-Doossa kastu normaalikeleissä lainkaan. No, jalat toki lähdettäessä ja rantauduttaessa. Laiturilta pääsee jopa kuivin jaloin.Kunpa vedet olis lämpösempiä. T: vilukissa
Mutta etelässä tommonen niin avot.
ropaaminen on yksi iso osa tätäkin harrastusta. pelkkä ajaminen alkaa useimpia ennen pitkää tympimään. itsellä on muutamia muita ja aika tuoreitakin harrastuksia tai uudelleen löydettyjä tässä päällekkäin ja on prätkäily vähentynyt hyvin paljon. huviajeluja en enää harrasta juuri ollenkaan. lomamatkat ehkä nyt osittain siihenkin kastiin menee, mutta jollain pitää liikkua ja mieluiten moottoripyörällä ainakin kesäisin.Vaihdoin pyörää ja nyt on tullu neljässä päivässä saman verran kilsoja ku entisellä pyörällä koko kesänä. Kauhee kimmoke ajaa, ja vielä kovempi kimmoke on päästä syksyllä ton fillarin kimppuun, purkaa se ja tehdä siitä entistä ehompi.![]()
No perhana, ilmankos se seksikin vielä sitten kiinnostaaNo oot sä sitten nuori kun mulla taasen nuorin täytti helmikuussa 18 v.Määrittele nuori? En mä ihan koulupoika enää oleTe olette vielä niin nuoria.Jopa seksiin kyllästytään.![]()
![]()
Vanhin lapsistakin täytti keväällä 18![]()