• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polte hävisi, möin pyörän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EllaÖ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Teilla siella lyhyen ajokauden karussa pohjolassa monille varmaan tulee tama "pakko ajaa ja osallistua" syndrooma. Kun ei talvella pysty niin kesalla pitaisi olla jokaisessa mahdollisessa tapahtumassa.

Taalla missa ajetaan ympari vuoden ei moinen vaivaa. Ajetaan kun on tarvetta ja muulloin ei. Bike on monille ihan kayttoesine niin kuin auto. Mennaan toihin ja kylaan ja kauppaan ja vaikka vuorelle kuten Mooses vai oliko se nyt Hammurabi. Joku saarnaaja kuitenkin.

Itse tulin eilen viikon ajoleirilta. Ei tee mieli ajaa enduroa juuri nyt. Siispa otan FJRn ja lahden silla kohti Cape Townia illemmalla.

Väitän että aika moni innostuisi uudestaan aidosti jos alkaisi kesäisin suuntaamaan aina sen keulan loman alkaessa ulkomaille ja jätttäisi sen kotimaan tylsien ja nopeusvalvottujen teiden hinkkamisen suht vähiin...
062802moto_prv.gif
..itse jo vuosikausia ajanut kaudessa n.10-13ooo km josta n.max 2000 km tulee kotimaan parista kokoontumisajoreissusta ja loput kesälomareissusta Keskisessä ja Etelä-Euroopassa...
062802moto_prv.gif

Mullakin on vähän ongelmaa tuon kerkeemisen kanssa nyt kun muutin Kuopioon. Aiemmin oli kaikki hyvin, viikolla Espoo-Hki alueella illat vapaita, aika kruisailla HD:lla mutterilla/Benbölen kahvituvalla jne ja viikonloput Kuopiossa mutkateitä GS:llä. Nyt kun molemmat mopot Kuopiossa, ei osaa päättää kummalla lähtisi, kun kumppaninkin kanssa viihtyy ihan mainiosti ja veneilläkin pitäisi.... On mennyt kesä meinatessa, kilometrejä tosi vähän. Olenkin harkinnut toisen mopon myyntiä, mut kummanko, siinäpä pulma?
Eli ostakaa pois HD FatBoy tai BMW GS, kumpi menee ensin, niin se ogelma ratkeaa.
omg.gif
omg.gif

Aikansa kaikkea, sanotaan.

Mulla kutina jatkuu, joten aamulla taas mopolla töihin.

Päivä alkaa paljon mukavammin niin ;)

Back