• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pöllitty KTM SuperDuke Espoosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flyboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paska homma, mutta minkäs teet.
Moni havahtuu huomaamaan ja arvostamaan rispaantuvan
lintukotomme perinteisiä aarteita vasta kun ne ovat förbii  
sad_orig.gif
.
Näinhän se on.. Hengittämistäkin alkaa arvostaa siinä vaiheessa kun se on syystä tai toisesta mahdotonta.

Sori ot.  
smile_org.gif
Taisi olla paljasjalkalaisia pojat jotka hakkasi bussikuskin ja ovat siitä käräjillä. Bussikuski sai pysyvän aivovamman ja vielä on epäselvää tuleeko selviämään ilman loppuelämän laitoshoitoa.
Virolainen ja kurdi. Kuski suomalainen.

http://www.mtv3.fi/uutiset....riittaa

Virolainen ja kurdi. Kuski suomalainen.
I stand corrected.

Toisessa uutisessa mainittiin sama, kyseessä ei ole rasistinen teko jonka luokittelin tavaksi ilmaista että suomalaisista osapuolista on kyse.

Edit: Mutta kyllä taas pisti silmään puolustuksen perustelut lievälle tuomiolle; "tekoa ei saa tekemättömäksi". Anteeksi OT, mutta saiskohan ylinopeuscaseissa samalla perusteella sakot anteeksi ja kortin takas, vieläpä kun kenellekään ei tilanteestai aiheutunut mitään vammaa? Just tuollaisten vuoksi tuomioiden pitäisi olla tuntuvia, että se järki käy päässä ennen kuin mono nousee.

Mutta näinhän se on, pokena toimivia ystäviä käy silloin tällöin oikeudessa kuulemassa solomonin tuomioita kun ovat jonkin äidin hellanlettaksen karmien kautta ulos kantaneet näiden lyötyä tarjoilijaa ensin tuopilla päähän tms.

En nyt Hammurabin lakeja ole takaisin huutamassa, mutta ei mahdu mun oikeustajuun. Ei millään.

Paska homma, mutta minkäs teet.
Moni havahtuu huomaamaan ja arvostamaan rispaantuvan
lintukotomme perinteisiä aarteita vasta kun ne ovat förbii  
sad_orig.gif
.
Näinhän se on.. Hengittämistäkin alkaa arvostaa siinä vaiheessa kun se on syystä tai toisesta mahdotonta.

Sori ot.  
smile_org.gif
Kansainvälistymisessä itsessään ei ole huonoa. Taisi olla paljasjalkalaisia pojat jotka hakkasi bussikuskin ja ovat siitä käräjillä. Bussikuski sai pysyvän aivovamman ja vielä on epäselvää tuleeko selviämään ilman loppuelämän laitoshoitoa.

Kalja- ja kannabispäissä tehdystä teosta vaatii syyttäjä 5v ehdotonta, jota lehtiartikkelissa pidettiin kohtuuttoman kovana.  

SIIS MIT VIT?? Apinat hakkaa työtään suorittavan ihmisen loppuelämän laitoskuntoon ja 5v ojennusta pidetään liian kovana vaatimuksena?

Itse ajattelen että 15v pitäisi antaa automaattisesti ja tehdä kampanja joka yläasteelle ja amikseen, jotta älyvapaammatkin tajuaa mitä käy jos tuolle tielle askeltaa. Ihan sama mikä on ihon tummuusaste. Kerrotaan se sitten tulkin välityksellä että menee varmasti perille.

Hyssyttelypolitiikka on niin pitkällä omaisuusrikoksissa, että ainoa keino saada edes jotain oikeutta, olisi jakaa sitä itse. Onneksi mun varpaille ei kukaan ole vielä niin raskaasti astunut.
Ei muuten ollu ainakaan iltalehden mukaan.
Toinen oli kurdi ja myös toinen oli syntyperältään ulkomaalainen.. Kuski sitävastoin oli Suomalainen..

Edit: Näköjään pitäs lukea aina loppuunasti nää ketjut
biggrin.gif

Tulipa haettua hälyttävä jarrulevylukko omaankin vekottimeen. Pitää ainakin ääntä jossei muuta. Tietojenluovutuskielto tuli tehtyä jo aikoja sitten.

Joku pikku kelmilauma täällä laaksolahdessa pyörii, auton talvirenkaat oli kelvannut messiin tossa muutama viikko takaperin. Kiva jos tykkäät kakaksi hapettuneista aluvanteista ja loppuun ajetuista gummeista joista yksi on vielä puhki, mutta mun tontille tulo ja siitä kiinni jäänti tarkottaa
kaboom.gif
..

Joku pikku kelmilauma täällä laaksolahdessa pyörii, auton talvirenkaat oli kelvannut messiin tossa muutama viikko takaperin. Kiva jos tykkäät kakaksi hapettuneista aluvanteista ja loppuun ajetuista gummeista joista yksi on vielä puhki, mutta mun tontille tulo ja siitä kiinni jäänti tarkottaa
kaboom.gif
..
Muistat sitten että hyvä ihminen jakaa... lyöntivuorotkin
biggrin.gif
.

hmm... vittumaista.

Tuntuu olevan tilauskeikkoja, kun lähtee samalta alueelta saman merkkisiä vehkeitä
mad.gif

Ja tuo bussikuskin hakkaus, perkele tuomion kovennus peruste pitäs olla jo nuo ääliömäiset puolustuksen lausunnot = oikeesti ei kaduta kuin se notta on jääty kiinni, perkele.
5 vuotta liian kova voi v.... , ensikertalaine istuu puolet ja nuoriso krimi 1/3 ja vankeusajan loppua lyhentää vielä "valvottukoevapaus".

Tosi kovia on tuomiot joo.
eek.gif

Onko Kotari saanut ajonestoa edes SDukeen?
Käsittääkseni ajonesto puuttuu edelleen kaikista kotareista ja lisäksi tuo KTM:n virtalukko on sellaista jäätelötikulla avattavaa mallia.
Parkkipaikaltamme oli elokuun alussa koitettu nussia naapurin KTM, en tarkasta mallista ole selvillä, mutta joku 950 tai 990-koneinen katuvanteinen, suht tuore ja vähän supermotoa muistuttava peli se on, ja ainakin itse väitti, että virtalukko oli hajotettu, mutta ajonestolaite kuitenkin estänyt piripäitä viemästä sitä.

Käsittääkseni ajonesto puuttuu edelleen kaikista kotareista ja lisäksi tuo KTM:n virtalukko on sellaista jäätelötikulla avattavaa mallia.
Ainakin RC8:ssa on ollu ensimmäisestä vuosimallista lähtien ajonesto, muista malleista en tiedä.
690-malleissa sitä ei ainakaan ole vakiona mutta ostamalla erillisen 300e KTM-boksin saa ajoneston ja hälyttimen. Mittaristossa on jo valmiina ajoneston merkkivalo joka alkaa sitten vilkkua kun ko. boksi on asennettu... luulisi, että jos ko. ominaisuus olisi sisällytetty pyöriin tehtaalla, sen vaikutus hintaan olisi aika paljon vähemmän kuin 300e.

Myös omasta Dukesta repäistiin virtalukko irti viikko sitten, mutta levyjarrulukko lannisti yrittäjän ja pyörä jäi pihaan. Nyt aion sitten maksaa kotarille tuosta ajonestoboksista, jos vaikka kivasti vilkkuva ledi hillitsisi vähän sitä intoa käydä virtalukon kimppuun.

...rupes pikkasen vapisuttaa... mulla ei meinaa mun smc:ssä ole edes koko virtalukkoa...

Pitää vissiin painuu rautakauppaan ostaan 100m reidenpaksusta kettinkiä ja punota se pyöränympäri koristellen sen nipun hälyttimillä, kuin joulukuusen.

...rupes pikkasen vapisuttaa... mulla ei meinaa mun smc:ssä ole edes koko virtalukkoa...

Pitää vissiin painuu rautakauppaan ostaan 100m reidenpaksusta kettinkiä ja punota se pyöränympäri koristellen sen nipun hälyttimillä, kuin joulukuusen.
Komppaan, teen samoin.

Kiinnitän mp:n vielä aidan metallitankoonkin kiinni, joten jos voro vie niin joutuu tekemään fyysistä työtä ensin, meidän ikkunan alla. Ikkuna ja me sen takana varmasti vaikeutetaan hommaa kun voro ei voi kovin kovalla äänellä ähkiä ja kolistella.

Back