Paska homma, mutta minkäs teet.
Moni havahtuu huomaamaan ja arvostamaan rispaantuvan
lintukotomme perinteisiä aarteita vasta kun ne ovat förbii
.
Näinhän se on.. Hengittämistäkin alkaa arvostaa siinä vaiheessa kun se on syystä tai toisesta mahdotonta.
Sori ot.
Kansainvälistymisessä itsessään ei ole huonoa. Taisi olla paljasjalkalaisia pojat jotka hakkasi bussikuskin ja ovat siitä käräjillä. Bussikuski sai pysyvän aivovamman ja vielä on epäselvää tuleeko selviämään ilman loppuelämän laitoshoitoa.
Kalja- ja kannabispäissä tehdystä teosta vaatii syyttäjä 5v ehdotonta, jota lehtiartikkelissa pidettiin kohtuuttoman kovana.
SIIS MIT VIT?? Apinat hakkaa työtään suorittavan ihmisen loppuelämän laitoskuntoon ja 5v ojennusta pidetään liian kovana vaatimuksena?
Itse ajattelen että 15v pitäisi antaa automaattisesti ja tehdä kampanja joka yläasteelle ja amikseen, jotta älyvapaammatkin tajuaa mitä käy jos tuolle tielle askeltaa. Ihan sama mikä on ihon tummuusaste. Kerrotaan se sitten tulkin välityksellä että menee varmasti perille.
Hyssyttelypolitiikka on niin pitkällä omaisuusrikoksissa, että ainoa keino saada edes jotain oikeutta, olisi jakaa sitä itse. Onneksi mun varpaille ei kukaan ole vielä niin raskaasti astunut.