Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Portilla tarvittaisiin max 2 puhalluttajaa ja siinä ihan kaikki, joitaSiihen, pitäisikö poliisien tulla puhalluttamaan kekkereiden portille, en ota kantaa. Hyvähän se olisi, mutta resurssit taitaa olla rajalliset.
En kyllä ymmärrä, miksi tässä koko ajan hoetaan, että ei tahdota ottaa itsestään vastuuta kun mittaria portille ruinataan. Minusta (ja näemmä suurimmasta osasta muitakin) se nnimenomaan on sitä vastuun ottamista, että tahtoo varmistaa ajokykynsä. Siitä niitä ratti- ja tankojuoppoja syntyy, kun perstuntumalla arvioidaan parin päivän tissuttelun kokonaisvaikutusta.Aika tyypillistä nykyajalle; kukaan ei halua ottaa vastuuta itsestään ja tekemisistään, ja niinpä yhteiskunnan (= poliisin) pitää olla valmis auttamaan ja palvelemaan mahdollisia kännikuskeja!
...
a) ostaa oma mittari
b) laatia vähän löysempi aikataulu
tai peräti
c) juoda hiukan hillitymmin?![]()
En kyllä ymmärrä, miksi tässä koko ajan hoetaan, että ei tahdota ottaa itsestään vastuuta kun mittaria portille ruinataan. Minusta (ja näemmä suurimmasta osasta muitakin) se nnimenomaan on sitä vastuun ottamista, että tahtoo varmistaa ajokykynsä.
No koitan tässä vaan tiirailla pikkusen omaa napaa pidemmälle. Vaikka itselle olisikin nuo asiat järjestetty kuntoon, niin soisin saman mahdollisimman monelle muullekin (kanssa)motoristille.En kyllä ymmärrä, miksi tässä koko ajan hoetaan, että ei tahdota ottaa itsestään vastuuta kun mittaria portille ruinataan. Minusta (ja näemmä suurimmasta osasta muitakin) se nnimenomaan on sitä vastuun ottamista, että tahtoo varmistaa ajokykynsä.
Jos osaat kerran huolehtia itsestäsi niin mihin sä sitä poliisia nyt sitten kaipaat![]()
Johonkin se raja on vaan vedettävä.
Jos käryät ratista, onko se
a) Poliisin vika?
b) Yhteiskunnan vika?
c) Oma moka?
Jos vastasit a tai b, voit yrittää uudelleen.
Ostaa itse kirjansa kirjastojen sijaan. Lukea itse lääkäriksi, että saaVerorahoilla ne mittarit on hankittu, varmaan joo. Vaan on verorahoilla hankittu poliisin veneetkin ja eduskunnan puhemiehen auto. Pitäisikö halukkaiden saada niitäkin käyttöönsä kun tarvetta on?![]()
Sitä sopii kysyä Iltalehden toimittajalta, joka oli otsikon tuohon muotoon vääntänyt.Vaan vieläkin on hiukan epäselvää, että onko se bombereiden kyttäämistä vai ei, jos järjestävä taho on sitä pyytänyt...![]()
Ja sinä olet ihan itse louhinut, erotellut ja muutenkin duunannuttämähän on juuri tätä... kommunismia!!! odotetaan että valtiovalta hoitaa kaikki asiat kuntoon... eihän ihmisten tarvitse Suomessa tehdä töitäkään ja valtiovalta maksaa ilmaiseksi taskurahaa ja asunnon.
niin onkin... siellä minne heidät on palkattu eli ottamassa vaikka noi ratti-/tankojuopot ratsioilla kiinni. Jos kaupallinen organisaatio järjestää tapahtuman niin jos ei sitten ressukan alkoholia edellisenä iltana liikaa nauttineen motoristin tarvitse ottaa vastuuta omasta ajokunnosta niin ottakoon tuo kaupallinen organisaatio!!Ja sinä olet ihan itse louhinut, erotellut ja muutenkin duunannuttämähän on juuri tätä... kommunismia!!! odotetaan että valtiovalta hoitaa kaikki asiat kuntoon... eihän ihmisten tarvitse Suomessa tehdä töitäkään ja valtiovalta maksaa ilmaiseksi taskurahaa ja asunnon.
ihan itse sen PC:n jolla naputtelet. Tehnyt ihan itse kaikki kynät
joilla kirjoittelet ja lehdet joita luet .. ja yleensä .. vaattetkin,
joita on päälläsi .. ja vaimoakaa ei siis tarv...
Ei kait nyt sentään .. kyllä tässä mualimassa sentään muillekin
ihmisille on käyttöä ja ihan kaikesta ei voi ottaa ihan itse vastuuta
.. ei vaikka kuinka itse olisi jotain puuhastelemassa.
Vai miten ajattelit puuhastella vaikka sähkön, kun se yht'äkkiä
lopahtaa sieltä pistorasiasta. Oletko kantanut itse vastuuta ja
hommannut vaikka varavoimalan kellariin?
Samaten, jos poliisilla on kaikesta ahdingostaan huolimatta
kumminkin aikaa pistää pystyyn rasteja sinne tänne, niin
muutahan ei tarvitsisi tehdä kuin miettiä sitä rastin paikkaa.
Sitäpaitsi, jos joku ottaa "vastuun" itsestään ja toteaa olevansa
selvä, vaikka ei pystyssä pysyisi, niin mitäpä sitä jo otettua
vastuuta poliisi sitten enää tarkistelemaan? Tuo vastuunotto ei
ehkä sittenkään ole ihan "strait forward"-juttuja.
Nuo suurimmat vastuunottajakommunistit kävelevät pankkien
etuovista sisään ja sosialisoivat paljon isompia summia kuin ne
takaovista kulkevat. Vai, että ihan itse ottamaan vastuuta .. niinpä ...
Koskas ihmiset sitten lopettavat dokaamisen kokonaan, sillä
noin karkeasti ottaen sairaaloiden ensiapuasemilla viinasta
aiheutuneiden tapausten määrä on sky high. Tupakanpoltonhan
ihan jokainen vastuunkantaja on lopettanut jo ajat sitten... vai mitä ..
huumeista puhumattakaan tai lääkkeiden väärinkäytöistä ..
Pahasti epäilen, että ihmiset "ottavat" vastuuta miten sattuu .. pullostakin ..
.. todellakin ...
![]()
Poliiseille on ihan oikeasti käyttöä kaikista vastuunotoista huolimatta ...
Ah nuo otsikot, ne kertoo aina kaiken...Sitä sopii kysyä Iltalehden toimittajalta, joka oli otsikon tuohon muotoon vääntänyt.Vaan vieläkin on hiukan epäselvää, että onko se bombereiden kyttäämistä vai ei, jos järjestävä taho on sitä pyytänyt...![]()
Kultaisesta keskitiestä saa rapsut ja syy on Lane Splitting ..Koettakaahan löytää kultainen keskitie, sillä oli lopputulos mikä hyvänsä, aina joku valittaa.
Käsittääkseni tupakkavero tuottaa enemmän kuin tupakoitsijoiden hoitoon menee. Saatan toki olla väärässäkin.Minua ainakaan ei voi vähempää kiinnostaa röökarin terveys; vituttaa vaan maksaa sen heidän aiheuttamat kulut terveydenhoitoon, joita rahoitan maksamillani veroilla![]()