Kyllä löytyy. Itse ansensin tänään vastaavat valot ja olivat e-hyväksytyt, ainakin kauppiaan hyllynreunassa niin luki...
Kai tallaisia loytyy e-hyvaksyttyinakin?![]()
Kauppias
Meinaako CE-hyväksytty samaa kuin e-hyväksytty?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä löytyy. Itse ansensin tänään vastaavat valot ja olivat e-hyväksytyt, ainakin kauppiaan hyllynreunassa niin luki...
Kauppias
Tällä kommentilla mielestäni kyllä ansaitsee .orgin Vuoden kukkahattu -palkinnon.Voi kyynel. Ei ole tullut mieleen korjata pyörää asetuksen mukaiseksi?
Juuri tästä syystä se pakollinen vuosikatsastus tekee tuloaan...
No juu. Itseasiassa katselin kyllä jo vähän, tuosta Gospelin jo aikaisemmin pistämästä kuvasta, että aika kätevän oloisilta vaikuttavat, joten jotkut tuommoiset vois melkein ruuvatakkin..Kyllä löytyy. Itse ansensin tänään vastaavat valot ja olivat e-hyväksytyt, ainakin kauppiaan hyllynreunassa niin luki...
Kauppias
Kiitoksia siis vinkistä.![]()
Matti.
On siinä nyt sen verran asiaakin, että kyllä se mp:n pakollinen vuosikatsastus rantautuu vielä tännekin.Tällä kommentilla mielestäni kyllä ansaitsee .orgin Vuoden kukkahattu -palkinnon.Voi kyynel. Ei ole tullut mieleen korjata pyörää asetuksen mukaiseksi?
Juuri tästä syystä se pakollinen vuosikatsastus tekee tuloaan...
Että oikein asetuksen mukaiseksi!
Ajoneuvovaloissa on yleensä E hyväksyntä, se pikku e ja numero kertoo mikä maa sen myönsi.Kyllä löytyy. Itse ansensin tänään vastaavat valot ja olivat e-hyväksytyt, ainakin kauppiaan hyllynreunassa niin luki...
Kauppias
CE on tietääkseni joillekkin pölynimureille ja suojavarusteille.
Rakenneltuja ja muuteltuja pyöriä on ollut niin kauan kuin pyöriäkin, joten en tunne huonoa omaa tuntoa nykyisen pyöräni Akrojen vuoksi, tuleepa katsastuksia tai ei.On siinä nyt sen verran asiaakin, että kyllä se mp:n pakollinen vuosikatsastus rantautuu vielä tännekin.
Itketään sitten täällä porukalla, kun virkavalta on pikkumaista...