ex-naked sanoi:
Hauska ketju tämä(kin).
Minusta pitäisi sakottaa myös huomattavaa alinopeutta ajavia, vähintäänkin samalla tyylillä kuin ylinopeudesta
Olen samaa mieltä.....
Mutta aiheeseen, aika helppo ratkaisu tässäkin, ajaa niiden rajoitusten mukaan jos haluaa ajaa kovempaa ja jos jää kiinni, niin mitä sitten.
Mutta tuntuu että jengi ei välitä enään, kun nopeuksia pudotetaan sen takia, että kun jengi ajaa jo ylinopeutta, niin pudotetaan sitä nopeusrajoitusta, niin jengi ajaa sitä "nopeutta"..
Muutama hyvä esimerkki on, Koskelantie puolet on 40 rajoitus, koska siinä ole ennen 50, niin jengi paino menee 60-70 sellaisessa paikassa, nyt pudotettiin se rajoitus 40, niin siinä ajetaan se 50-60, mutta tuossa on myös se yksipuoli, että nyt saadaan sitten sakkoja jakaa useammin, kerää kortteja pois. Mitä oma kohtainen kokemus tuolla liikenteessä ei jossaikin paikoissa ajaa kovempaa, kun jengi ei keskity siihen ajamiseen, tekee mitä sattuu, on niitä alle rajoitusten ajavia, ylinopeutta, puskurissa kiinni jne, niin ei ne korkeammat nopeus rajoitukset välttämättä ole hyvä..
Niin kuin tuossa on nähty, se mummo tulee 50 siinne motarille jossa on se 120, niin ei hyvä
Edit, niin kuin Roark tuossa kertoi tuon tarinan....Kyllä voisi toimia, mutta itse nään että ei suomessa, kun täällä on se mentaaliteetti, minä, minä, minä, minä, minä, ei päästetä ohi, minun eteen ei tulla, mun on päästävä kovempaa jne.
Ja sitten kun on oikeasti huono ajokeli, niin sieltä löytyy se nuija joka on sitä mieltä että minä pärjään, ei ole koskaan sattunut vielä mitään, niin ajaa puskurissa kiinni ja on sitä mieltä että miksi pitää ajaa hiljempaa kuin on rajoitus, eli enemmän kaista tilaa, niin voi ohittaa niitä alle rajoituksen ajavia ja päästä niitä puskurissa roikkujia ohi esim., myös näkisin että nuo elektroniset nopeusrajoitukset olisi paremmat, eli sen mukaan kun on keli, ruuhkat jne.
Ja sekin vaatisi että osa kiinnittäisi huomiota siihen rajoitukseen, eikä aja siinä muutaman metrin päässä, kun tiedä nopeutta. No ei se välttämättä riitä jos ajaa vain 4 päässä.