Miikaael sanoi:Oman kokemuksen perusteella kyllä lähettää lapun. Kun kiisti, tuli kutsu asemalle kuultavaksi. Kuva oli lumisateen takia todella epäselvä joten siitä ei voinut kuskia tunnistaa. Kiistin myös kuulustelussa, koska en ollut itse ajanut, mutta en halunut kuskiakaan kertoa. Poliisilla meni herne nenään kun en kertonut kuka ajoi, joten kirjoitti sakon minulle ja sanoi että saa vastustaa käräjäoikeuteen. Sitten käytiin käräjillä, jossa sakko peruttiin. Asia jäi siihen.
Mulla oli vähän vastava, päiväsakot vaan kirjoitettiin ilman esitutkintaa, ku sillä hetkellä ei ollu kuvaa "tietoteknillissistä syistä" saatavilla (mut oli kuulema tunnistettu pasikuvaan vertailemalla).
Tietenkin valitin sakosta, siitä seurannessa tutkinnassa sain jo kuvan nähtäväksi. Heikkolaatuisessa kuvassa näky vain Transportterin aurinkolippa ja ratilla oleva käsi, tietenkin kiistin ajaneeni ko hetkellä Transua...
Ja ihan vaan v-tuilakseni, kerroin tutkintaa johtavalle konstalle tietäväni kuka kuljettaja oli, mutta etten aio vasikoida ketään

Tän tutkinnan jälkeen, syyttäjä peru sakon ja ilmoitti asian olevan loppuunkäsitelty osaltani.
.
kun tommone kameratolppa on edessä
kun eihän ne sinivuokot voi kilpeä lukea edestäpäin
Tolpille ja liikutettaville autoille on hyvät paikkansa esimerkiksi, alentamaan vilkkaan risteyksen nopeuksia, koulujen läheisyydet, ja muut vastaavat. Puuttumiskynnykset taas ovat menneet aivan yli "normaalin" järjen.
Tolpat eivät huomioi millään lailla olosuhteita, liikennemääriä, valoisuutta jne. vaan kaikki määrätään normaalin taulukon mukaan. Nämä tolpat eivät vaikuta millään lailla oikeisiin riskikuljettajiin, nuoret ja vanhat, joille tapahtuu eniten kuolemaan johtavia onnettomuuksia.
.