• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisille pisteet Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mammutti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Rakensin kyykystä faitterin, kikkailu on hauskempaa eikä tee mieli ajaa enää yli 200 kun loppuu kiihtyminenkin jo siinä ~150 vauhdissa. Ongelmas ratkaistu!
smile_org.gif

Ymmärrän hyvintuon nopeusrajoitusten noudattamiseen liittyvän tuskan. Olen itse pyrkinyt noudattamaan liikennerajoituksia aika kuuliaisesti, mikä tarkoittaa että ylinopeutta on hyvin harvoin yli 20kmh (mittarinopeutta siis). Viimeaikoina on kyllä vaadittu tosi paljon itsehillintää ettei ole nopeudet karanneet.

Taajamassa ja kehäteillä ei ole mitään ongelmaa, mutta kun menee motarille niin kokoajan on mielessä, että 200+ nopeudella olisi paljon vikkelämminperillä. Joutuu tosissaan hillitsemään itsensä ettei vauhti mene sen 140 rajan yli.

Käynyt jo mielessä että olisikohan aika laittaa mopo talliin ja siirtyä kokonaan autoon, ennen kortin menetystä.

Mitä tulee tuohon radalla cruisailuun, niin se on kyllä makeeta. Ei se minulla ole ylinopeuksiin vaikuttanut kumpaankaan suuntaan. Mutta paljon olen oppia saanut. Itseasiassa suurimmat opit on tulleet radalla käynnin jälkeisenä iltana kun on mietiskellyt miten ajoi ja mitä seuraavalla kerralla tekee paremmin.

Kun vaan saisivat motoparkin siirrettyä vaikka tuohon vantaan vauhtipuiston viereen. Siinä olisi hyvä pelto käytettävissä
smile_org.gif

Back