... Ja mua naurattaa nää orgin jeesustelijat......Emt..mua vaan koko juttu lähinnä naurattaa![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Ja mua naurattaa nää orgin jeesustelijat......Emt..mua vaan koko juttu lähinnä naurattaa![]()
![]()
Ei ne lyhyet välitykset ainakaan kusiaisessa olleet jos todellistakin vauhtia on ollut 260 jossain välissä. Onkohan kuski katsonut ghostridermaratonin aamupäivällä ja jäänyt vähän levy päälleTais olla kusiainen, tai lyhyet välitykset.
Niinhän mä just sanoin?Ei ne lyhyet välitykset ainakaan kusiaisessa olleet jos todellistakin vauhtia on ollut 260 jossain välissä.Tais olla kusiainen, tai lyhyet välitykset.
Ah. Oon ymmärtänyt jotain sitten todella väärinOikeuttaapas.Se että rattijuopoilta ei saada vehkeitä pois, ei oikeuta muita ajamaan reikä päässä.
Niin kauan kuin maailmassa on isompia vääryyksiä kuin ylinopeus ja kotimaassakin saavat murhaajat juosta vapaana kun passipoliisit tutkaavat tyhjää moottoritietä niin motoristien oikeuteen ajaa juuri niin kuin haluavat ei saa puuttua!
jaa niinku rasvameijerit?Lakia lainattu! Enään puuttuu se kuuluisa voiteluaine ja eräänlaiset puskurit.
Juuri samaa tuumin itsekin.Takavarikointi ei ole sama kuin omaisuuden menettäminen valtiolle, joten innokkaimpien kannattaa nyt pyyhkiä vaahdot suupielestään ainakin vielä hetkeksi.
no sikäli mikäli lehtijuttuihin on uskominen, niin tuo taitaa törkeän liikenteenvaarantamisen tunnusmerkistön täyttää ja vielä aika helposti.Taitaa tuossa olla rikosnimike törkeä liikenteen vaarantaminen. Kättä vaan pystyyn joka ei ole ikinä syyllistynyt tekoon joka lain edessä on ko rikosnimike. Olisko siitä näin jälkikäteen ajatellen kuulunut ottaa ajopeli valtiolle?
Ei siinä mitään positiivista ole, jos poliisi vie pyörän. Se taas on positiivista, että sekä poliisille, että kukkahatuille välillä demonstroidaan miltä näyttää, kun oikeasti kaahataan, niin ei tarvitse jokaisesta rekan tai matkailuauton ohituksesta soittaa 112:een.Eiköhän joku vetomies kohta löydä tostakin ajosta jotain positiivista jakuskia.![]()