• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi MP tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pethei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kaiken paras oli kun motarin alussa oli MP pientareella ja ukkeli seisoskeli vieressä. Kun vauhti ei vielä siinä kohtaa ollut kova niin kurvasin myös pientareelle. Hyppäsin pois satulasta, käännyin kävelemään kohti tätä toista mopoa ja voi dääm, se olikin MP-poliisi tutkan kanssa! Vähän sitä hymyilytti kun mä kakistelin siinä "luulin, että sulla on joku hätä"
tounge.gif

Onneksi ei sentään sakottanut motarilla pysähtymisestä!

-­ Itse en virkatehtävissä tervehdi. Se johtuu siitä, että partioin keskustan liikenteessä. Jos heilautan siellä kättä poliisin kamppeissa, niin joku autoilija saattaa käsittää väärin ja pysähtyä turhaan.

Kirjoittaja: Jaakko Seppälä
Kuvaaja: Poliisi

Tampereella jutellessa puhuivat juuri tuollaisia. Ei pitäisi tulla epäselvyyksiä, että morjestaako vai käskeekö pysähtymään.
cool.gif

Olin parkissa salon motarin abc.lla,asemalle ajoi n.728 mopopoliisi,eipä tervehtinyt hänkään,kyttäili vaan ohi lipuessaan,vitun kaljupäähomo,eipä siinä mitään,minä kyttäilin takaisin...
Jos tarkoitit, että poliisimopon kyljessä oli numero 728, niin taisipa olla ainakin sama pyörä (kuskista en tietysti tiedä), jonka ajajasta tein valituksen pari viikkoa sitten Turun seudulla. Typeriä ohituksia, perseessäajoa ja muuta taatusti poliisille sopimatonta liikennekäyttäymtymistä. Kaveri veteli kuin keskenkasvuinen näyttöhaluinen nöösi mopollaan.
Loimaan poliisi otti valituksen asiallisesti vastaan ja soitti myöhemmin takaisin; 'terveiset' menivät kuulemma perille.
cool.gif

Sattuipa eilen, ajelin hissukseen espoon pikku kujilla ja sitten erään liikennevalon kohdalla jotenkin käten iski kramppi ja tiehen piirtyi viivaa , ja kuinkas sitten kävi mp pollari ajoi vastaan käsi pystyssä. ei muuta kuin tien viereen odottamaan kun ukko käänteli jammuaan kohti minu pysthtymis aluetta.

Poliisi: savuttaako se sun pyörä kun tuota savua tuntui nousevan pyörästäsi.

Mä: ja siinä oli varmaan hiekkaa tiellä ja kato täs on ihan hirvee vääntö, en siis huomannu et se suti.

Poliisi: Just (pitkiä pälyilyitä) ja paperit. sitten se antoi paperit takas ja sanoi jos pitää suditella tee sitä jossain muualla kuin liikenteessä. ja hyvää kesää

omg.gif
se oili ihan ihminen

Olin parkissa salon motarin abc.lla,asemalle ajoi n.728 mopopoliisi,eipä tervehtinyt hänkään,kyttäili vaan ohi lipuessaan,vitun kaljupäähomo,eipä siinä mitään,minä kyttäilin takaisin...
Jos tarkoitit, että poliisimopon kyljessä oli numero 728, niin taisipa olla ainakin sama pyörä (kuskista en tietysti tiedä), jonka ajajasta tein valituksen pari viikkoa sitten Turun seudulla. Typeriä ohituksia, perseessäajoa ja muuta taatusti poliisille sopimatonta liikennekäyttäymtymistä. Kaveri veteli kuin keskenkasvuinen näyttöhaluinen nöösi mopollaan.
Loimaan poliisi otti valituksen asiallisesti vastaan ja soitti myöhemmin takaisin; 'terveiset' menivät kuulemma perille.    
cool.gif
Sama numero! Ei ihme että oli niin nyrpeän näköinen..
wink.gif
Kuski vaalea ohuthiuksinen,ja sellainen poikamainen
tounge.gif

Seuraavan kerran kun jeppe seisoo pingismaila kädessä tien vieressä,avataan visiiri,hymyillään,nostetaan käsi iloiseen tervehdykseen ja huudetaan morjens samalla kun käsi kääntää kahvaa
tounge.gif
Ja sitte ku se tulee perässä ja pysäyttää,todetaan vaan että,mä luulin et sää moiggasi mul..?
biggrin.gif

Mä moikkailen aina,koska on kavereita poliiseina ja käydään myös kahvilla(heidän työ ajalla) jos heillä on vaan aikaa. Todella rentoja tyyppejä,jotka ei luennoi mistään tai tuputa sääntöjä! Joskus saa vähän katseita ulkopuolisilta kun poliisit ovat "piirittäneet" mut huoltsikan pihalle. Paskiaiset vilkuttelee välillä valoja ja "kiusaavat" tahallaan viatonta motoristia
smile_org.gif

cool.gif
Sama numero! Ei ihme että oli niin nyrpeän näköinen..
wink.gif
Kuski vaalea ohuthiuksinen,ja sellainen poikamainen
tounge.gif
Jos sillä oli vielä mustat aurinkolasit niin tuttu jannu jo mopoiästä.Todellinen kiusankappale,joka pääsi kerran jopa sakottamaan...

Mutta jos sinulla kävi tuolla tavalla..on sillä kokovartalopeeeeniksellä vakava asennevamma, 1.joko se on saanut koko ikänsä turpaan  2.se on skitsfreenikko joka näkee pahaa ja uhkaa ympärillään. 3. Sen akka antoi sen kaverille 4. joku pani sitä hanuriin 5. se on vasta päässyt tampereelta..
tounge.gif
Kai näytit kirjoitukses jälkikasvullesi? Saadaan niihinkin syntymään "oikeaa, asennevammatonta asennetta"  
wink.gif
Tottakai näytin,yhdessä riimiteltiin
tounge.gif
 En minä nyt lapsilleni viitsi antaa väärää kuvaa jostakin paskalakista?
Kyttä on valtiovallan väline jolla se pitää kansaa nuhteessa,ja kun ne välineet nyt sattuu olemaan vähän mitäsattuulöytymään ja eisenniinväliä porukkaa,ei voi edes omille lapsille valehdella
wink.gif
 parempi aloittaa valmistautuminen tuohon jo nuorena,ettei tule väärinymmärryksiä vanhempana
biggrin.gif
Asennevammaa löytyy varmaan puolin ja toisin. Ns. normaalikulkijat saavat kulkurauhan. Keulijat ja muut äitinpojat ovat erikseen.
nimm. 35 vuotta poliisina
062802moto_prv.gif

Onpa ollut konstalla ankea aamu! Saattaa sattua kenelle vaan.
Itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia mp-poliiseista. Jos joskus polliisisetä ei vastaa tervehdykseen, ei siitäkään ihan koko ammattikuntaa pidä tuomita. Pyöräilijät ovat yksilöitä. Ajattelen niin, että "siviilimotoristi" ei vastaa tervehdykseen, koska ei uskalla irrottaa kättään tangosta. Poliisilla on taatusti joku muu syy.

Kerran moikkasin, kun sattui tulemaan sopivasti vastaan. En edes tajunnut ekaks että se oli posliini. Ei moikannu takas vaan pää kääntyi salamana tutkaan, et jos sais sakotettuu mua sen sijaan
biggrin.gif

Moikkaus tuli siniseltä viime kesänä Kuopiosta Jyväskylään matkalla ollessani ysitiellä.
062802jumpie_prv.gif

Piristi kummasti matkantekoa, kun ihan valtion puolesta tervehditään
sport05.gif

Seuraavan kerran kun jeppe seisoo pingismaila kädessä tien vieressä,avataan visiiri,hymyillään,nostetaan käsi iloiseen tervehdykseen ja huudetaan morjens samalla kun käsi kääntää kahvaa
tounge.gif
 Ja sitte ku se tulee perässä ja pysäyttää,todetaan vaan että,mä luulin et sää moiggasi mul..?
biggrin.gif
Ai näin vain?

http://www.youtube.com/watch?v=xh7qT8YSTUY

juu, tiedän vanha, mutta sopi niin hyvin  
biggrin.gif
tounge.gif
tounge.gif
en ollu ennen nähny,mut just tohon malliin
tounge.gif
tounge.gif

Enpä heiluttele moisille... Sen verran ollu erimielisyyksiä, ettei vaan yksinkertaisesti huvita.
biggrin.gif

Back