• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi MP tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pethei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen tuli vastaan Mp- poliisi moikkasin, vaan eipä tuo takaisin moikannut
lookaround_orig.gif

En moikkaisi poliisi MP:tä. Nehän on teillä nimenomaan kyttäämässä moottoripyöräilijöitä! Eli se valvoo sua ja sä vaan heiluttelet sille
biggrin.gif
Oudon voimakas reaktio kuitenkin tässä tapauksessa.
Aika usein on tullut moikkailtua MP-poliiseja, ja suurin osa on antanut takaisin. En varmistele etukäteen, kuka tai minkämerkkinen kaksipyöräinen vastaan tulee, on tullut moikkailtua, mopoja, skoottereita, ja näitä MP-poliiseja. Suurin osa on vastannut lapasen nostoon. Jos en moikkaa kaksipyöräistä tunnistan sen mopoksi, skootteriksi tai MP-poliisiksi. Yksikään tervehdys ei silti harmita.
Letkassa en yleensä tervehdi, on muuta tekemistä.
Ja joskus jokin muu kuin vastaantulevan MP:n tervehtiminen vaatii huomiota enemmän.
Hiukan kuitenkin aina
biggrin.gif
, jos tulee moikattua jätskikauppiasta.
Kohtelu on aina ollut asiallista, vaikka "sinko-osastoon" kuulunkin
biggrin.gif
.

Kyllä mä poliisille morjenstelen, jopa autoileville ja varsinkin tutkaan tuijotteleville mitkä on maastoutuneet.
tounge.gif

Välillä saa lapasta takaisin, välillä ei.

sitä oon ihmetelly ku ajatellaan et kytät on homoja/perseestä/....    mitä toi liikenne ois jos ei ois poliiseja?
Voisin veikata että harva meistä haluaisi olla ainakaan kaksipyöräisellä liikenteessä, jos siellä olisi voimassa viidakonlait. Loppujen lopuksi kyllä nuo liikennesäännöt ja niiden valvominen tuo paljon turvaa liikenteeseen.

Ja eikös se usein mene niin, että kun itse rikkoo ja poliisi sakottaa haukutaan poliisit. Sitten kun joku toinen rikkoo eikä poliisia näy, niin haukutaan poliisit kun ei ole paikalla.

En minäkään mistään tiukkapipoisista poliiseista pidä. Ja toivon järjenkäyttöä ja joustavuutta myös heiltä. Eipä ole paljoa tarvinnut niiden kanssa jutella viime aikoina, mutta pahoin pelkään, että tämän mp-harrastuksen myötä juttelen useammin  
confused_orig.gif

Back