• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisi mp on ystäväni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Henry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tällä kertaa ei provosoinut minua ajamaan ylinopeutta,mutta kuten varsin hyvin tiedät,se kuuluu noiden työnkuvaan.
Minä olen mukava ja rehellinen kaveri
wink.gif
kyttä voi tulla suoraan kysymään jos on jotakin kysyttävää,vastaan mielelläni. Mutta jos kytät järjestävät tuollaisen rituaalin minun normaalin ajoni vuoksi,hiipivät perässä kuin olisin joku vitun rikollinen,sitä en ymmärrä,enkä hyväksy.

Tällä kertaa ei provosoinut minua ajamaan ylinopeutta,mutta kuten varsin hyvin tiedät,se kuuluu noiden työnkuvaan.
wink.gif
kyttä voi tulla suoraan kysymään jos on jotakin kysyttävää,vastaan mielelläni. Mutta jos kytät järjestävät tuollaisen rituaalin minun normaalin ajoni vuoksi,hiipivät perässä kuin olisin joku vitun rikollinen,sitä en ymmärrä,enkä hyväksy.
Mutta sen hyväksyt, että joku 20 vee kolli ajaa autolla poliisin yli... (viitaten tuonne toisaalle)  
pftroest.gif
Ja omaa tyhmyyttähän se on jos provosoituu, ihan samalla tavalla kun kännissä ajaminen, karkuun lähteminen jne jne jne... Mua ei ole vielä yksikään poliisi yrittänyt millään tavalla provosoida, taitaa olla urbaani legenda... Monesti olen jopa ajanut poliisiautosta ohi...

wink.gif
Jos se vaan nautti maisemista niinkuin säkin? Ja ethän sä voi olla ihan mukava ja rehellinen, kun posliinit on sulle ollu niin pahoja ja aina vainoo! Muakin vainos yks linnunpönttö 8-tiellä Marinkaisissa ennen juhannusta varmaankin lapun arvoisesti! Oon tässä ajatellu käydä kaatamassa sen tolpan heti ens viikolla, nimittäin jos se edelleen stondaa siinä samassa paikassa mua "provoamassa", ihan kuin olisin joku rikollinen. Tai sitten käyn vetämässä lättyyn tiehallinnon aluepäällikköä, joka halus ja asennutti sen pöntön siihen mua provoomaan!
tounge.gif

wink.gif
Mutta sen hyväksyt, että joku 20 vee kolli ajaa autolla poliisin yli... (viitaten tuonne toisaalle)  
pftroest.gif
Ja omaa tyhmyyttähän se on jos provosoituu, ihan samalla tavalla kun kännissä ajaminen, karkuun lähteminen jne jne jne... Mua ei ole vielä yksikään poliisi yrittänyt millään tavalla provosoida, taitaa olla urbaani legenda... Monesti olen jopa ajanut poliisiautosta ohi...
Mitä olen hyväksynyt,tuolla toisaalla??Lueppas nyt ihan rauhassa ja kerro minulle mitä et tuolla toisaalla käsittänyt?

Sinua ei ole provosoitu? Entä sitten?Eihän sinua ole raiskattukkaan?Vaikka lähes päivittäin joku raiskataan?
Sinähän sankari olet
thumbs-up.gif

Minulle on kertynyt 20 vuoden aikana kilometrejä siinä määrin että ehkä on vaan nähnyt enemmän.

wink.gif
pftroest.gif
Mitä olen hyväksynyt,tuolla toisaalla??Lueppas nyt ihan rauhassa ja kerro minulle mitä et tuolla toisaalla käsittänyt?

Sinua ei ole provosoitu? Entä sitten?Eihän sinua ole raiskattukkaan?Vaikka lähes päivittäin joku raiskataan?
Sinähän sankari olet
thumbs-up.gif

Minulle on kertynyt 20 vuoden aikana kilometrejä siinä määrin että ehkä on vaan nähnyt enemmän.
Kilometrejä en voi verrata. SInulla niitä on jutuistasi ja kokemuksistasi päätellen taatusti enemmän. Itse olen 29 vuotta mopolla ajellut. Monesti on poliisi ajellut perässä, edellä ja jopa sivullakin. Ei ole oikeastaan ikinä häirinnyt kuin ainoastaan silloin kun olen tiennyt ylinopeutta ajaneeni tai liikennesäädöksiä rikkoneeni. Kun ajelee rajoitusten ja säädösten mukaan, niin ajakoot vaikka sadan metrin saattueena. EVVK.

Lukemattomien possujen kanssa olen jutellut. Pääsääntöisesti kaikki ovat olleet ihan jees-tyyppejä. Toki muutama mulkku joukkoon sopii - kuten esim R-Kioskin myyjiin tai mihin hyvänsä "palveluammattiin".

Mitäkö tahdon sanoa? Sitä, että kyllä iso osa "vainoamisesta" ja herraties mistä on omien korvien välissä. Tietty jos NIC'ci kuvaa luonnettasi, niin ehkä se selittää osan...

wink.gif
pftroest.gif

Sinähän sankari olet
thumbs-up.gif

Kilometrejä en voi verrata. SInulla niitä on jutuistasi ja kokemuksistasi päätellen taatusti enemmän. Itse olen 29 vuotta mopolla ajellut. Monesti on poliisi ajellut perässä, edellä ja jopa sivullakin. Ei ole oikeastaan ikinä häirinnyt kuin ainoastaan silloin kun olen tiennyt ylinopeutta ajaneeni tai liikennesäädöksiä rikkoneeni. Kun ajelee rajoitusten ja säädösten mukaan, niin ajakoot vaikka sadan metrin saattueena. EVVK.

Lukemattomien possujen kanssa olen jutellut. Pääsääntöisesti kaikki ovat olleet ihan jees-tyyppejä. Toki muutama mulkku joukkoon sopii - kuten esim R-Kioskin myyjiin tai mihin hyvänsä "palveluammattiin".

Mitäkö tahdon sanoa? Sitä, että kyllä iso osa "vainoamisesta" ja herraties mistä on omien korvien välissä. Tietty jos NIC'ci kuvaa luonnettasi, niin ehkä se selittää osan...
Aivan uskomatonta paskaa kirjoittelet??
Mistä helvetistä sinä voit tietää millaisia kokemuksia muilla ihmisillä on liikenteessä poliiseista?
Sinähän kirjoittelet tänne vain väittääksesi vastaan ja tuot esille epäilyksesi omiin kokemuksiisi verrattuna.

Jos sinulla on hyviä kokemuksia niin mikä minä niitä olen kieltämään kun en sinusta ja kokemuksistasi mitään tiedä,samoin sinä et voi tulla kieltämään minun kokemuksiani.

monesti olet ajanut poliisin vieressä ja jopa poliisi on ollut perässäsi? Mitä se tähän kuuluu?

Minä olen useita vuosia poliisien kanssa ryypännyt,puhunut paskaa,vääntänyt kättä,ryypätty lisää,harrasteltu samoja asioita,ollut työn vuoksi tekemisissä,tilitetty kännissä,rakennettu kesämökkiä. Mutta se ei muuta tosiasiaa etten olisi tavannut myös muunlaisia kyttiä.

Näyt asuvan pääkaupunkiseudulla joten minä kerron sinulle että somalit eivät tee rikoksia!! Sillä meidän kaupungin rautatieasemalla olevat somalit käyttäytyvät kuuliaisesti ja käyvät rehellisesti töissä ansaitakseen jokapäiväisen leipänsä,eli näin ollen on paskapuhetta että helsingin somalit ryöstäisivät ketään,vai olenko väärässä?

No vi**u vääntämässähän täällä ollaan. Mälsää se on jos kaikki ovat samaa mieltä... Vai?

Asiasta kolmanteen: ootteko ikänä nähny somalia pyörällä (siis MOOTTORIpyörällä) liikenteessä täällä Härmässä?
Juu juu, ei liity alkuperäiseen aiheeseen millään tavalla.
withstupid.gif

Käntty-kahvit tarjoon, jos todistettava havainto on.

Asiasta kolmanteen: ootteko ikänä nähny somalia pyörällä (siis MOOTTORIpyörällä) liikenteessä täällä Härmässä?
withstupid.gif

Ei varmaan kuskina,mutta kai niitä mopon pihaltataluttajia on,elikkäs ovat löytäneet ja välittävät esineen ystävällisesti etiäpäin.
Kuskina niitä ei varmaan helpolla havinnoi,ovat enempi juoksijarotuva,pikajuoksijoita.

withstupid.gif

Ei varmaan kuskina,mutta kai niitä mopon pihaltataluttajia on,elikkäs ovat löytäneet ja välittävät esineen ystävällisesti etiäpäin.
Kuskina niitä ei varmaan helpolla havinnoi,ovat enempi juoksijarotuva,pikajuoksijoita.
Eräs kaverini totesi miettineensä päivänä muutamana, että mahtaako se olla pelkkää sattumaa kun maailman parhaat pikajuoksijat ovat tummaihoisia, mutta maailman parhaat ampujat puolestaan ovat valkoihoisia.

Back