• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poistuneiden muistamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarriS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sama täällä, toivottavasti kukaan orggilainen ei minua kyydittele. Mutta mahtava ajatus tuo! Pitää muistaa.

Niin, jollain/jotenkin tulee ystäviä muistettua, kuvailema tapasi ei ole lainkaan hullumpi... Toivottavasti ei tarvi olla kyydillä.
confused_orig.gif

ku ei ylhäälläkään itestään kestä niin siinähän roikkuuvat... toisaalta, satulakin vaihtuu sinkkupenkiksi. sinällään hyvä ajatus kuitenkin!

jos saavut tyttö/poikaystävän luokse taka tapit alhaalla
omg.gif

Herää epäilys "ketäs hempukkaa sitä taas on kujeteltu?"
mad.gif

Miettikääs sitä
crazy.gif

Reiska_SB

jos saavut tyttö/poikaystävän luokse taka tapit alhaalla  
omg.gif

Herää epäilys "ketäs hempukkaa sitä taas on kujeteltu?"  
mad.gif

Miettikääs sitä  
crazy.gif
Niin ja jos vastaa että kuolutta kaveriani ja jo ruvetaan kysymään että onko sulla kaikki hyvin? Ihan oikeasti, jos mulla menee kaveri sit pärrällä tai muuten niin käyn ihan perinteisesti juttelemassa vaikka haudalla ja vien kynttilöitä, olutpullon tms riippuen kaverista. Onneksi ei ole omaa ystävääni vielä tarvinnut haudata.

Olen kuullut joskus samantapaisen version, jotta näin tarjotaan matkanpäälle jääneille motoristeille kyyti perille.
Siis niinku kuvainnollisesti junou..

Niintainäin, osoittaa jonkunlaista välittämistä.

062802moto_prv.gif

Mielenkiintoinen ajatus - ajan kuitenkin aina takajalkatapit alhaalla, joten joku voi virheellisesti luulla minun kyyditsevän aikaisempia tuttujani...

Eikös tuollaisen muistamisen tarkoituksena ole myös se, että "asiantuntevat" ulkopuoliset ymmärtävät asian. Eihän muuten kynttilöitäkään tarvitsisi sytytellä edes netissä, saati sitten teiden varsilla.

Yhtä kaikki nopeusrajoitusten mukaan ajamisella voi muistaa onnettomuukisen uhreja. Kaahailemalla saa ainakin "asiantuntemattomat" ulkopuoliset muistamaan motoristiuhreja...

Tuli tuossa käytyä hätäensiapukurssi, ja eiköhän se olisi paras muisto, jokainen käy sen kurssin. Ja ajelee itsekkin rajojensa sisällä.

JakeT.

Käyn itse säännöllisesti kertaamassa ensiaputaitoja ja jokaisen kurssin jälkeen aina tulee muutaman päivän "tyhjyys".  Sitä alkaa oikeasti miettiä, että miten tuolla uskaltaa ylipäätään ajaa ja seuraavaksi sitä, että ensiapukurssit olisivat jokaisen kansalaisen ihan perusvelvollisuus. Se on helvetin paljon kivempi lähtötilanne, että saa apua nekin minuutit, kun odottaa ambulanssia/mediheliä.

Ton kossupullon sijasta vien tien poskeen tulipunaisen ruusun ja kynttilän, mielummin en olisi vienyt mitään...  
sad_orig.gif
. Kiitos vaan sillekkin kotilokuskille.

Loistava idea... Juontaa varmaan juurensa siitä että ryyppyä otettaessa kaadetaan tippa maahan mullassa makaaville ystäville... Tapit alhaalla ajo ei vain näy muille.

Hulluinta mitä olen ikuna kuullut. En silloin kultaisella 70-luvulla, miettinyt, enkä nytkään mieti miten ne takatapit siellä ovat. Kunhan eivät putoa.

Back