Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mullakin. IF:stä annettiin mun autoon 60 euroo alennusta kaskoon, tippu 70 % bonuksilla 295 eurosta 235 euroon. Kumppanin auton kaskoon myönnettiin 60 euroo alennusta, bonukset 70 %. Kotivakuutukseen sai 20 euroo alennusta. Eikä tarvinnut muuta kuin kävellä sinne tiskille Pohjolan laskurin ja Nordean tarjouksen kanssa. Ja prätkän vakuutus tippui 80 euroo teho-painosuhteen takia, nää kaikki hinnat siis vuositasolla.Mulla on kivaaKummasti rupeaa hinnat tippumaan kun vähän kilpailluttaa, ja sitten aloittaa toisen kierroksen
nyt säästyisi jo melkein 300 euroa, ja kierros jatkuu.![]()
Mulle sanottiin 'Sun kait pitää vaihtaa, ei me voida kilpailla' Iffin puolelta.Niin mullakin. IF:stä annettiin mun autoon 60 euroo alennusta kaskoon, tippu 70 % bonuksilla 295 eurosta 235 euroon. Kumppanin auton kaskoon myönnettiin 60 euroo alennusta, bonukset 70 %. Kotivakuutukseen sai 20 euroo alennusta. Eikä tarvinnut muuta kuin kävellä sinne tiskille Pohjolan laskurin ja Nordean tarjouksen kanssa. Ja prätkän vakuutus tippui 80 euroo teho-painosuhteen takia, nää kaikki hinnat siis vuositasolla.Mulla on kivaaKummasti rupeaa hinnat tippumaan kun vähän kilpailluttaa, ja sitten aloittaa toisen kierroksen
![]()
![]()
Ja iffi oli ihan paniikissa kun soitin sinne tänään ja pyysin vakuutuskirjat, että voisin helpommin verrata tulleisiin tarjouksiinMulle sanottiin 'Sun kait pitää vaihtaa, ei me voida kilpailla' Iffin puolelta.Niin mullakin. IF:stä annettiin mun autoon 60 euroo alennusta kaskoon, tippu 70 % bonuksilla 295 eurosta 235 euroon. Kumppanin auton kaskoon myönnettiin 60 euroo alennusta, bonukset 70 %. Kotivakuutukseen sai 20 euroo alennusta. Eikä tarvinnut muuta kuin kävellä sinne tiskille Pohjolan laskurin ja Nordean tarjouksen kanssa. Ja prätkän vakuutus tippui 80 euroo teho-painosuhteen takia, nää kaikki hinnat siis vuositasolla.Mulla on kivaaKummasti rupeaa hinnat tippumaan kun vähän kilpailluttaa, ja sitten aloittaa toisen kierroksen
![]()
![]()
Et sellasta![]()
Kertoivat Pohjolassa että paikkakunnalla karmea vaikutus hintaan. Olivat testanneet kyykkypyörän samoilla tiedoilla, ni Espoon ja Halikon hintaero oli 400 euroa!!!
Pohjolan nettisivuilla jos katsot kohtaa bonukset ja starttibonus sanotaan, että jos liikennevakuutuksesi bonukset ovat 0-25 %, saat kaskoon 60 % heti, jos yli 25 % liikennevakuutuksessasi, saat 70 % kaskoon.minkähän takia mul ei annettu kuin 60% kaskoon?? sanos et sitten kun liikenne nousee 30% nousee kasko70% ei ennen?? ennen oli pohjolassa itselläkin 70% vaihdoin kesällä if:iin ni sen maksimi boonukset oli 60%, ja nyt taas takas pohjolaan, ni siellä sanottiin maksimi boonukset olevan vain 60% ennen kuin on tossa liikenteessä toi 30%
Sama koskee myös Pohjolan vanhoja asiakkaita. Eli jos on vanhan mallin vakuutus, jossa nyt alkaa toista vuotta 60% bonareilla, niin uuteen ei saa suoraan 70%, jos liikennevak. on 25% tai alle.Pohjolan nettisivuilla jos katsot kohtaa bonukset ja starttibonus sanotaan, että jos liikennevakuutuksesi bonukset ovat 0-25 %, saat kaskoon 60 % heti, jos yli 25 % liikennevakuutuksessasi, saat 70 % kaskoon.
sanoi:Sama koskee myös Pohjolan vanhoja asiakkaita. Eli jos on vanhan mallin vakuutus, jossa nyt alkaa toista vuotta 60% bonareilla, niin uuteen ei saa suoraan 70%, jos liikennevak. on 25% tai alle.
No perskele, tällaista vähän epäilinkin, tällä kertaa oli vaan sen verran noviisi virkailija ettei oikein mikään tuntunut onnistuvan, vaikka kuinka ihmettelin huonoa tarjousta ja vihjailin vakuutusten siirrosta muualle.sanoi:Sama koskee myös Pohjolan vanhoja asiakkaita. Eli jos on vanhan mallin vakuutus, jossa nyt alkaa toista vuotta 60% bonareilla, niin uuteen ei saa suoraan 70%, jos liikennevak. on 25% tai alle.
Itse sain tiskillä ruinaamalla ton 70% kaskoon, selittelin ympäripyöreitä Tapiolan hyvästä tarjouksesta. Kassatädit voivat noita bonareita esimiestensä luvalla viilata ylöspäin, jonnekin osastolle se soitteli ja kysyi lupaa nostaa kasko sinne 70:een prosenttiin.