Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jepujee. Itse sain kyllä hinnan selvitettyä puhelimessa, mutta miksi olen saanut viimeksi kertyneitä bonuksia syksyllä 2004 on sen verran suurempi mysteeri, että sitä on nyt selvitelty puhelimitse jo neljä päivää. Tänään kuulemma se vastaus tulee. Todellakin mielenkiinnolla odottelen, että mitähän siellä keksitään.Kyllähän minulle yksi Pohjolan virkatäti soitti ja tarjosi vakuutusta, mutta kun kysyin hintaa niin hän sanoi että tämä uusi systeemi on niin sekava ettei hän osaa laskea hintaaKannattaa unohtaa ne pohjolan nettilaskurit ja soittaa virkailijatädeille suoraan. Ite vaihdoin Tapiolasta 04:en kilokiksun vakuutukset (liik+täyskasko) Pohjolaan.. Parempi olisi kuulemma käydä paikanpäällä laskettamassa.![]()
Täsmälleen näin se meni minullakin!Jepujee. Itse sain kyllä hinnan selvitettyä puhelimessa, mutta miksi olen saanut viimeksi kertyneitä bonuksia syksyllä 2004 on sen verran suurempi mysteeri, että sitä on nyt selvitelty puhelimitse jo neljä päivää. Tänään kuulemma se vastaus tulee. Todellakin mielenkiinnolla odottelen, että mitähän siellä keksitään.Kyllähän minulle yksi Pohjolan virkatäti soitti ja tarjosi vakuutusta, mutta kun kysyin hintaa niin hän sanoi että tämä uusi systeemi on niin sekava ettei hän osaa laskea hintaaKannattaa unohtaa ne pohjolan nettilaskurit ja soittaa virkailijatädeille suoraan. Ite vaihdoin Tapiolasta 04:en kilokiksun vakuutukset (liik+täyskasko) Pohjolaan.. Parempi olisi kuulemma käydä paikanpäällä laskettamassa.![]()
Johtunee siitä, että se on aateekoolla tai jotain. Ärsyttävää tosiaan kun saa lähes joka toista laskua alkaa itse tarkastelemaan ja soittelemaan perään.
Oma bonushässäköinti menee pitkällisen selvittelyn jälkeen jotenkin näin.Täsmälleen näin se meni minullakin!Jepujee. Itse sain kyllä hinnan selvitettyä puhelimessa, mutta miksi olen saanut viimeksi kertyneitä bonuksia syksyllä 2004 on sen verran suurempi mysteeri, että sitä on nyt selvitelty puhelimitse jo neljä päivää. Tänään kuulemma se vastaus tulee. Todellakin mielenkiinnolla odottelen, että mitähän siellä keksitään.Kyllähän minulle yksi Pohjolan virkatäti soitti ja tarjosi vakuutusta, mutta kun kysyin hintaa niin hän sanoi että tämä uusi systeemi on niin sekava ettei hän osaa laskea hintaaKannattaa unohtaa ne pohjolan nettilaskurit ja soittaa virkailijatädeille suoraan. Ite vaihdoin Tapiolasta 04:en kilokiksun vakuutukset (liik+täyskasko) Pohjolaan.. Parempi olisi kuulemma käydä paikanpäällä laskettamassa.![]()
Johtunee siitä, että se on aateekoolla tai jotain. Ärsyttävää tosiaan kun saa lähes joka toista laskua alkaa itse tarkastelemaan ja soittelemaan perään.Nettilaskuri näytti vuosilaskuksi yhtä, vakuutusmyyjän laskelma toista ja lopulta tuli vakuutuskirja alentuneilla liik. vak. bonuksella kolmatta. Tuli vähän fiilis, että sekin tulkitaan jo liikennevahingoksi kun siirtää vakutukset Pohjolaan, kun bonuksetkin putos!
No, ei se rahassa tehnyt kun 30€ vuodessa lisää myyjän laskelmaan verrattuna, ollen nyt kaikkine herkkuineen 660e/v. Tokihan tuokin on kallis kun vakuutuksen kohteena on tuollainen alitehoinen sotanorsu/ linja-auto eli busa.![]()
Soitimpa juuri IF:ille josta sanottiin että huhtikuun 4:s päivä tulee heille uudistunut moottoripyörävakuutusmalli. Tämä kyseinen malli EI ole sama mitä Pohjola käyttää.Saman vakuutusmallin ottaa käyttöön myös IFI- ennen ajokauden alkua! Saa nähä kuinka täs viel käy....![]()
Eiköhän se ole se paino mikä on reksiteriotteessa. Siellähän on myös teho/paino suhde valmiiksi laskettuna.Tietääköjoku onko ko. pyörän paino kuivapaino (omapaino) vai paino ajovalmiina. Omani R 1200 ST paino AKE.n tiedoissa mitä Pohjola käyttää on 229 kg mikä on ajovalmiina tankki 90 % täynnä. Kuivapaino on 205 Kg
Eiköhän toi yhteys oo kaikilla vakuutusyhtiöillä?Ja vieläs...
Pohjolalla on suora yhteys AKE.een,jotta ei tarvitse ku rekkarin,niin tehopainot tulee samalla myös oikein.
Pohjolan mallissa tosiaan tulee talvella pienempiä maksueriä kuin kesällä. Mut plussaa on että vakuutus on voimassa ympäri vuoden joten voi ajella heti keväällä kun vähänkin siltä tuntuu ja syksyllä ihan viimeisinä aurinkopäivinäkin. Mut itselle tästä on kaikkein paras etu kun ajaa myös talvella niin saa täyskaskolla vakuutuksen noin 16e/kk...ja heidän vakuutukseensa ei tule Pohjolan käyttämää seisonta-ajatonta vuotta vaan aivan normaalisti talvi seisonnassa ja kesä ajossa.
Koskee vain kaskoa, soitin nimittäin itsekin tänään if:n tädille.Soitimpa juuri IF:ille josta sanottiin että huhtikuun 4:s päivä tulee heille uudistunut moottoripyörävakuutusmalli. Tämä kyseinen malli EI ole sama mitä Pohjola käyttää.Saman vakuutusmallin ottaa käyttöön myös IFI- ennen ajokauden alkua! Saa nähä kuinka täs viel käy....![]()
Puhelintäti kertoi minulle heidän teho/paino suhteutetun vakuutuksen koskevan vain kaskoa tai liikennevakuutusta(en muista enää kumpaa, hyvä muisti)....
tuo on jo vanha,sama linkki postattu jo viime viikolla... sitä laskuria tässä odottelen että pääsisi toi pohjola vertailuun muita vastaan..Tapiolan vastinetta kilpailuun: KLIKS
(sori, ei ääkkosiä helposti saatavilla)tuo on jo vanha,sama linkki postattu jo viime viikolla... sitä laskuria tässä odottelen että pääsisi toi pohjola vertailuun muita vastaan..Tapiolan vastinetta kilpailuun: KLIKS