Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätähän mä olen yrittänyt toitottaa. Saa talvimopoon halvat vakuutukset = 0e.Aika skeptinen joudun olemaan tuon laskutavan suhteen. Käytännössähän tuo tarkottais mukavasti sitä, että ensi syksynä marraskuun alussa talvimopon vaihtais seisonta-ajallisesta vakuutusyhtiöstä Pohjolaan liikenteelle ja täyskaskolle ja maalis-huhtikuun vaihteessa irtisanoisi vakuutuksen ja vaihtaisi yhtiöön, missä seisottaminen onnistuu tai kokonaan poistaisi mopon rekisteristä, mikäli yhtiön vaihtaminen jotenkin onnistutaan kieltämään (seuraavana syksynä rekisteröinti ei montaa kymppiä maksa). Ilmaista ajelua kaskon kanssa 5kk talvikauden.Pohjolan ympärivuotinen jakautuu kuulemma näin: huhtikuu 5%, touko 15%, kesä, heinä , elokuu 20%, syys 15% ja lokakuu 5%. Marras, joulu,tammi,helmi,maaliskuu ei maksa mitään, mutta voit silti ajaa, jos huvittaa. Elikkä säästöjä ei tuu, vaikka antaisi kilvet konttorille talveksi.
Soittelin Tapiolaan sitten tänään ja jotain tämän suuntaista sain eli GSX750F, 03Nuo tuossa ylempänä lasketut tarjoukset ovat uusilla systeemeillä (paitsi turva, joka muuttaa systeemiään 1.5.). Mm. Tapiolasta saa puhelimella...
Edit: Siis näköjään edellisellä sivulla alhaalla...![]()
Tapiolast saa seisontahyvityksen 1.4-31.10 väliselt ajaltJos mopo rikki kesällä niin, ei seiso, vaan maksaa.
Ei kun sitten viedään mopo korjattavaksi!Jos mopo rikki kesällä niin, ei seiso, vaan maksaa.
Minulle taas oma "fennianmies" sanoi että kevääseen tai kesään mennessä vääntävät uuden vakuutusmallin myyntiin. Millainen se on, ei osannut vielä arvailla.kyselin myös sähköpostilla onko Fennian mopovakuutuksiin tulossa muutoksia alkavan ajokauden aikana. Viittasin juuri Pohjolan ja muiden firmojen uudistuneisiin vakuutuksiin. Sain lyhyen vastauksen, että kuluvan vuoden aikana vakuutusmaksuihin ei ole tulossa muutoksia.