Juurikin sen takia... Menee konttorilla n. 5 min kun sen käy vaihtamassamutta onko uudelleen rekistetöimis jutska just sen takia, että saan otteeseen uuden yhtiön?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin sen takia... Menee konttorilla n. 5 min kun sen käy vaihtamassamutta onko uudelleen rekistetöimis jutska just sen takia, että saan otteeseen uuden yhtiön?
No mutta lukekaas tarkemmin.No eiköhön se ole ihan omaa hölmöyttä jos lähtee kyykyllä ajelemaan keskellä talvea olkoot sitten -5 tai -30.mitenkäs on, te jotka olette ihan kirjallisen tarjouksen tuosta uudesta vakuutusmallista saanut. Eikös siinä homma ole näin että seisonta-aikaa ei ole, joten liikenne ja kasko on kokovuoden voimassa.
Jos näin on niin mitähän sanoo pohjola siihen jos haluaa helmikuun -30 pakkasilla rueta pyörää vaihtamaan ja lähtöö kilokyykyllä (esimerkki) kruisaamaan pitkin kototietä ja lippaa pyörän lunariin.
Onko vakuutusehdoissa jossain kärpäsenpaskan kokoisella tekstillä että jos pyörällä kuitenkin ajelee lumella ilman nastoja?!?!![]()
että vakuutus ei korvaa mitään tai omavastuu on 100kertainen.![]()
ihan vaan tiskatessa tuli tällänen juttu mielehen.![]()
![]()
![]()
![]()
Just näin, jotta yhtiön vaihto astuu voimaan, niin sun on rekisteröitävä mopo uusiksi pohjolaan. Ja maksaapi 9e.No ne heitti pohjolasta niin hyvän tarjouksen, että ihan sama mulleHmm... Yhtäkkiä ajatellen ei kannata vielä vaihtaa vakuutusyhtiötä. Kannattaa ehkä odottaa kevääseen saakka ja pitää pyörä seisonnassa ja säästää. Miksi ihmeessä kannattaa ruveta maksamaan vielä koko vuoden maksua ajasta kun pyörä ei ole käytössä, jos itse päädyn uuden vakuutusjärjestelmän käyttäjäksi niin muutan vakuutuksen vasta kun ajokausi taas alkaa. Luulisin että vanhalla systeemillä on halvempi seisottaa pyörää. Lisäksi muut vakuutusyhtiöt varmasti tuovat vastaavia vakuutustuotteita markkinoille.HEyy, tulipas muutettua pohjolaan vakuutukset! Se pohjolan muija sano, että sulla on 7 päivää aikaa rekisteröidä.. what? ei tietenkään tullu mieleen kysyä, että wtf!
Eli siis sen takia että saan siihen otteeseen uuden vakuutusyhtiön?=??
600egee koko vuosi osakaskolla!!! Ei tarvinnu kauaa kelata mikä on mun yhtiö![]()
![]()
mutta onko uudelleen rekistetöimis jutska just sen takia, että saan otteeseen uuden yhtiön?
Tästä on keskustelua jo aikaisemmilla sivuilla...Varmaa ollu aiksemminki jo puhetta, mutta jos pyörään laittaa vaikka putkston tai vaikka iha vaa sliparit niin mitäpä sanoo vakuutustarkastaja ku mälläät pyörän? Siinähä on enemmä tehoo ku mitä "sais".Eiks homma kuse tässä vaiheessa?
Mä taas oon kuullu, että IFille on tulossa uudet tariffit joulukuussa 2005...Oon kuullu...*****, että If olisi harkitsemassa...
Ja jatkopohdintaa...mitäs jos käykin niin että setä siniset vievät kortin puoleksi vuodeksi hyllylle heti huhtikuun alkupuoliskolla? Meneekö edelleenkin vuoden vakuutusmaksut vai mitä tulisi tehdäEikös tässä kuitenkin ole järkevintä pitää mopo seisonnassa ensimmäisiin ajokeleihin asti ja vasta sitten siirtyä tähän uuteen vakuutusmalliin ? Eli jos ottaa mopon ajoon toukokuun alussa niin pitääkö silloin edes maksaa tuota koko vuoden maksua vaan vain 2/3 siitä ?
Onpa tuossa osunut silmään Tapiolassa käydessä irtolappu, jossa oli uusia vakuutusprossia. Siitä tulevatko ne käyttöön, vai oliko jonkinlainen kehitelmä, ei ole hajua.tulipas Tapiolasta vastaus kysymykseeni että onko tälläistä vastaavaa vakuutusta tulossa..
Pitkän kertomuksen jälkeen siitä kuinka boonukset nousevat, lopussa oli lausahdus:
"Kertomastanne painon vaikutuksesta moottoripyörän hinnoitteluun en osaa sanoa,
Tapiolassa tällä ei ole merkitystä vakuutusmaksussa."
Eihän ne tietty välttämättä kerro jos sellainen on tulossa, mutta jos ei kevääseen mennessä oli tullu, tää ainaki vaihtaa molemmat mopedit Pohjolaan... siis sikäli mikäli ei senkään toimintaan ole tullut muutoksia..
![]()
![]()
![]()