• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PK-Torstai on taas täällä 24. kesäkuuta, klo 17.00

Veturina Tr3

kokoonnumme kivenlahden tebarille ( TB-kivenlahti )

lähtö klo 17.21 ja paluu kunhan ollahan ajelut ajeltu

vauhti ja vaaratilanteiden toivossa
lähtevät "bomperssit" voivat jäädä himaan.

Tankkaile mopo ja huolla itsesi kuntoon jotta pääset naatiskelemaan eteläsuomen mukavista poluista.

kaikki mukaan, ja jos ette tuu lähen yksinäni  
bawling.gif

Tässä meni Jussikuviot ihan uusiksi, kiitos duunin. Eli jos päästävät edes torstaina lähtemään järkiaikaan, niin mukana.

Mukana kuin peräpukama. Vaikken aiokaan sitä virkaa hoitaa.

EDIT: Tai voin minä hoitaakin, jos on tarve ja kutsu käy. Luulenpa vaan että siihen on parempiakin miehiä.

Katellaapas tilannetta - voiphan tuo olla että oon mukanakkii mutta suattaapi olla toisikkii  
smile_org.gif

Hö, jää väliin...olisko ens vuonna taas pk-torstai jussin kunniaksi pk-keskiviikkotai??

Okkei, eli ohjelma menee siten, että torstaina pörrätään, perjantaina dokataan hullun lailla ja lauantaina taas pörrätään. Kiva kun ei tarvitse itse enää keksiä itselle mitään tekemistä, mutta eihän dementikko enää sunnuntaina muista mitä oli tekemässä
biggrin.gif

jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.
sad_orig.gif
??
Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa  
wink.gif

Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla  
biggrin.gif
ja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...

jaa,että vetäjän pyynnöstä en sitten tule mukaan tortain letkaan.
sad_orig.gif
??
Tr tarkoitti että letka ajetaan käänteisessä muodossa  
wink.gif

Ole sinä vika niin mä oon tokavika ja venataan sitten Trää kahvipaikalla  
biggrin.gif
ja muista varoa kiihdytyksissä ettei takapallo lyö tyhjää,siitä saa sanktioita.ainakin viimeksi olin vieressä hoo moilasena kuuntelemassa että onko noi ihan tosissaan,ja olihan ne...
Jos noin kovasti HooMoilastuttaa, niin onko jäänyt RTFM suorittamatta...
wink.gif

Kun kaikki pelaa samaa peekoo-peliä niin on lystimpää
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tästähän tulee ihan vallan PK-2P turnee =)

Pitäsköhän munki kysellä notta ottasko toi arveluttavampi osapuoli mut tarakalle ? Ei tarttis ite ajella, vaan selkäreppuun lonkeroa ja eikus kallistelemaan takapenkille.

Ämmä mukana.

sanoi:

Oikein älykäs vastaus, onnea elämälle
wink.gif

Jos ei tiedä, kuinka ajetaan normaalilla älyllä varustettujen ihmisten kanssa, pitää se vissiin sitten kertoa, kun oma aivotoiminta ei sitä tuota.

Ihan sama, kuka siellä revittää tyhmästi, keulii tai ajaa toisen perberissä kiinni, sille pitää kertoa, ettei ko. ajo ole ehkä se oikea paikka sellaisen kaverin käsitysmaailmaan. Toivottavasti hän kuitenkin ymmärtää, että monesti meidän ajoilla olevat 60-80 pyörän letkat ovat tulleet paikalle meidän järjestämän ohjelman takia, eikä sen takia että joku finnipäinen vintiö haluaisi muuttaa sen omaksi ohjelmakseen. Typerän ajon kursseja me emme järjestä.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

toivottaa,

Ämmä

Back