• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
naantali oli hyvä kaffepaikka
tounge.gif
joten täältä tullaan mukaan kans
sport05.gif

kaikki arvaukset on väärin
biggrin.gif
pikku vinkki, sinne johtaa mutkainen tie
033102bebe_1_prv.gif

ja tuo konepolku ei tule kysymykseenkään ,, sorry masa
bawling.gif

kaikki arvaukset on väärin  
biggrin.gif
pikku vinkki, sinne johtaa mutkainen tie  
033102bebe_1_prv.gif

ja tuo konepolku ei tule kysymykseenkään ,, sorry masa  
bawling.gif
Meinaakkos, ettei VMatin jutussa ollut jotakin oikein, jos sen Naantalin jättää pois?
wink.gif

Katokki prkl, jottei ole alle 4-numeroisia teitä reissulla. Saat tuta ja julkisen selkäsaunan (kaikille ymmärtämättömille tiedoksi, tämä ei siis ole totta), jos et järkkää kunnon reissua
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Olen sitten tarvittaessa käytettävissä, jos letka täytyy jakaa kahtia. Huomiseksi on luvattu koko maahan poutasäätä, joten reissulle saattaa tulla paljon pyöriä. Ainakin niin olisi toivottavaa
thumbs-up.gif

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.......
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

-M

Taitaakin olla kauden kolmas, johon pääsis mukaan "asiakkaana"
thumbs-up.gif

Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..

Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..
Naantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.

Naantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.
Ja parhaimmillaan se selviää vasta perillä  
thumbs-up.gif
..jos sittenkään! Mut kotiin on aina löydetty
wink.gif

Tiedoksi
Janakkalan kesäkahvila Suviranta on suljettu...
Kausi on päättynyt..
bawling.gif

Kävin tänään katsomassa ja kuivin suin sai ajaa 250 km mutkateitä  
biggrin.gif

Jos sitä tulis kitiseen... vaikka alkumatkaks...alle 100 km...

Huomioväristä peränpitäjää tarvinnette, eli varma ehkä...vai sataako tänään?

Ilmatieteenlaitos ennustaa ihan sateetonta uudellemaalle ja pohjoisemmaksi. Vasta 21 jälkeen etelästä nousisi Hesan päälle kohtuullinen kuuroalue.

Menox vaan, sano....

062802moto_prv.gif

-M

Ja parhaimmillaan se selviää vasta perillä  
thumbs-up.gif
..jos sittenkään! Mut kotiin on aina löydetty
wink.gif
Ennemmin tai myöhemmin.... ja sen tietää vaimon äänestä olitiinko liian pitkään vai tultiinko kotia sopvassa ajassa.

Back