Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaakkos, ettei VMatin jutussa ollut jotakin oikein, jos sen Naantalin jättää pois?kaikki arvaukset on väärinpikku vinkki, sinne johtaa mutkainen tie![]()
![]()
ja tuo konepolku ei tule kysymykseenkään ,, sorry masa![]()
Naantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..
Ja parhaimmillaan se selviää vasta perilläNaantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..
..jos sittenkään! Mut kotiin on aina löydettyJa parhaimmillaan se selviää vasta perilläNaantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..![]()
Mutta ei ikinä yhdellä tankilla..jos sittenkään! Mut kotiin on aina löydetty![]()
Ennemmin tai myöhemmin.... ja sen tietää vaimon äänestä olitiinko liian pitkään vai tultiinko kotia sopvassa ajassa...jos sittenkään! Mut kotiin on aina löydettyJa parhaimmillaan se selviää vasta perilläNaantaliin, Naantaliin, koska siellä paistaa aurinko! Mut miks pitää arvailla..? Lähtöpaikalla yleensä selviää mihin ollaan menossa.Mä en tiiä mikä sisäpiirin juttu tuo Naantali on mutta viimeks kun tarkistin niin Mopokahvila oli jossain Tammelassa..![]()
![]()