• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai XX/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
IMHO vetureita ja letkoja tuskin liikaa ilmestyy, sen verran paljon mopoilijoita erilaisilla ajotyyleillä ja haluilla uudenmaanläänistä löytyy. Kysyntä ja tarjonta varmasti kohtaavat, jokainen kynnelle kykenevä voi omia kimppa-ajeluitaan kutsua koolle konseptinsa mukaisesti.

Esim goza-G:n TouRinki ajelut taisivat saada ihan positiivisen vastaanoton ja osallistujia, vaikka näin syssystä potki ekoja ajoja käyntiin.

Mielenkiinnolla ensi kautta odotellessa, minkälaisia letkoja löytyy
smile_org.gif
Juuri näin! Ja; eihän näitä (harrastusjuttuja) kannata hampaat irvessä vääntää. Juuri niin kuin Taajuus sanoiksi virkki: Porukkaa on ja jos tarjontaan ei ole kysyntää, niin ajelenpa itsekseni. Mikäs ongelma tuo on?
smile_org.gif

editpiaf: Tourinki menee myös soralla. Mua ei saa soralle kuin aseella uhaten.... ja tietysti sitten, jos on ihan pakko!
baaa.gif

editpiaf: Tourinki menee myös soralla. Mua ei saa soralle kuin aseella uhaten....  ja tietysti sitten, jos on ihan pakko!  
baaa.gif
Taisi olla viimeeksi poikkeustapaus, muutaman kilometrin?
biggrin.gif

Vaikka minä mieluusti ajaisin vaikka koko lenkin soralla...  
wink.gif
Sulla on sorakalusto - kyllähän kotarilla.. anteex... Sora-Yammu menee....  mutkus on vaan lehmä joka ei tykkää sorasta ja sonni, joka sitä pan...  ajaa sillä.
smile_org.gif

Hei jannut jannut. Tuolla Tourinki:ssa tuli naisetkin kyykällä nuo sorapätkät ihan mennen tullen ketterästi...
eek.gif
sport05.gif

No okei, yks nainen mut kumminki....
tounge.gif

Letka-ajo on helppoa. Lähdetään liikkeelle yhtäaikaa ja otetaan kohteeksi joku kahvila tai ruokapaikka. Viimeisenä paikalle saapuva maksaa laskun.

Letka-ajo on helppoa. Lähdetään liikkeelle yhtäaikaa ja otetaan kohteeksi joku kahvila tai ruokapaikka. Viimeisenä paikalle saapuva maksaa laskun.
Juma, otetaan ohjelmaan...

Takasin päin sitten onkin ihan sama. Maksetut kahvit juotu ja massu täynnä pullaa.
Sikiviki tykkää varmaan tästä ideasta
tounge.gif
eihän sen tartte ku jättää punttaamatta eka konttaaja takas väylälle...

Juma, otetaan ohjelmaan...

Takasin päin sitten onkin ihan sama. Maksetut kahvit juotu ja massu täynnä pullaa.
Sikiviki tykkää varmaan tästä ideasta
tounge.gif
eihän sen tartte ku jättää punttaamatta eka konttaaja takas väylälle...
Ai niinku, et maksaja makaa ojassa, kun veljet ohittaa kahvilan kassan...

Kukas se oli joka Cebarimimmin frendiä ajoi vastaan väärällä kaistalla, vetäen letkaa perässään? Valkoinen asu ja pyörä ?

Toivotaan että tollaiset sankarit löytävät toisen harrastuksen ennenkuin rysäyttävät kenenkään keulaan, taas vaihteeksi ollut jollakulla hiukka liian suuret luulot taidoistaan ja kyvyistään hallita moottoripyörää.

^No olisko ollu joku Suomen apaut 200 tuhannesta moottoripyöräilijästä? Mulla on semmonen kutina että moni niistä 200 tuhannesta käyttää vapaa-aikaansa tien päällä, sen sijaan että istuu netissä
thumbs-up.gif

Kukas se oli joka Cebarimimmin frendiä ajoi vastaan väärällä kaistalla, vetäen letkaa perässään? Valkoinen asu ja pyörä ?

Toivotaan että tollaiset sankarit löytävät toisen harrastuksen ennenkuin rysäyttävät kenenkään keulaan, taas vaihteeksi ollut jollakulla hiukka liian suuret luulot taidoistaan ja kyvyistään hallita moottoripyörää.
se olin varmaan väreistä päätellen minä, ja mä tuun henkilökohtaisesti esittäytymään ensimmäisen tilaisuuden tullen, malta odottaa...

Mitä tulee siihen cebarin frendiin, jos kyseessä oli sellanen vanha punanen vermoveturi eli mannemese, niin terkut sinne että se oli kyllä hän joka ajoi keskiviivan väärää puolta mutkassa tullessaan, en minä.

Musta prätkä se oli...ja kun en itse ollut paikalla, niin en sen enempää ota kantaa.....kunhan totesin, mitä kuulin  
tounge.gif
aijaa.. *naur* valkonen muuttu mustaks, no onhan ne aika lähellä toisiaan =)

No hätä... ollaanhan sitä joskus kovinkin lähellä vastaantulijaa vaikka kumpikin olis omalla kaistallaan, eihän se keskiviivan leveys ole juurikaan kuin reipas 10 senttiä.

Kaveri tossa höpötteli eilen, että oli to. iltana tullu joku valkonen mopo ja kuskilla valkonen takki...

aijaa.. *naur* valkonen muuttu mustaks, no onhan ne aika lähellä toisiaan =)

Valkoinen on uusi musta
thumbs-up.gif
eikös siinä vanhassa pikku-kalle vitsissä enkeleistä, Kalle sanonut että:
"Paska sillä värillä on väliä, kunhan pääsee lentämään"
buttrock.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back