• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Entschuldigung,dass ich störe,aber kann ich hier vorbei??
Saapuuko tarkempaa tietoo kauden avajaisista pv.kk ja
se lähtö mesta,ja se aika?
sport05.gif
Varmasti saapuu, kunhan nyt ensin sulais toi valkoinen aines tosta maasta. Kyllä noi veturit sit ilmottelee tarkemmin monelta ja mistä on lähdöt, ja perinteisestihän päivä on ollut torstai näille pk-ajeluille.

Mua taas tuskin näkyy jos lähdöt on viime kesäiseen tyylin aina ennen klo 18, siihen asti kun pitäis töitä tehdä. Noh, eiköhän noihin viikonloppusetteihin ehdi joskus osallistumaan, toivottavasti  
smile_org.gif
Kauden avaus meni jo
biggrin.gif

Taidankin ajella ensimmäisellä kerralla ihan suosiolla viimeisenä, peränpitäjän edellä
biggrin.gif

Onko poliisit pysäytelly pk ajoissa?  
lookaround_orig.gif
Ei ole poliisit mun ajeluilla pysäyttäneet. Aina ollaan vedetty kättä lippaan ja morjenstettu...

Mun mielestä siinä on helvetillisen hieno tunne, kun 50 tai yli pyörää köröttelee poliisirysän ohitse ja tervehtii kauniisti
smile_org.gif
Morjens
smile_org.gif
.

-M

Taidankin ajella ensimmäisellä kerralla ihan suosiolla viimeisenä, peränpitäjän edellä
biggrin.gif

Onko poliisit pysäytelly pk ajoissa?  
lookaround_orig.gif
Ei ole poliisit mun ajeluilla pysäyttäneet. Aina ollaan vedetty kättä lippaan ja morjenstettu...

Mun mielestä siinä on helvetillisen hieno tunne, kun 50 tai yli pyörää köröttelee poliisirysän ohitse ja tervehtii kauniisti  
smile_org.gif
Morjens  
smile_org.gif
.

-M
Jep ja muutenkin >50 pyörää on hieno näky. Olen ollut kerran mukana kun letka on pysäytetty.... silloinkin oli kyseessä normaali puhallus ratsia. Ei siiis jahdattu mp:tä.  Aikasta rauhassa on saanut ajella.

en muista kuka oli veturina......
smile_org.gif

Jäitä hattuun ja kunnolla. Huomiseksi luvassa vajaa 10cm lunta etelän rannikolle. Jees!

Alottelijolle tiedoksi että letkassa aina on kaikkia odotettu. Ei kannata miettiä riman korkeutta tai uskaltaako lähteä.
kakki mukaan joita vähänkin homma kiinostaa. Tähän saakka ainakin on harvinaisen hauskaa ollut ja omalta osaltaan pahentanut tätä kevään odottelun tuskaa.
Aina mukana kun mahdollista..
062802moto_prv.gif

Alottelijolle tiedoksi että letkassa aina on kaikkia odotettu. Ei kannata miettiä riman korkeutta tai uskaltaako lähteä.
kakki mukaan joita vähänkin homma kiinostaa. Tähän saakka ainakin on harvinaisen hauskaa ollut ja omalta osaltaan pahentanut tätä kevään odottelun tuskaa.
Aina mukana kun mahdollista..  
062802moto_prv.gif
^^ Kokemuksella voin sanoa jotta totta joka sana. Paitsi tuo odottelun tuska, hommatkaa immeiset talvimopot, ei tarvi odotella
033102bebe_1_prv.gif

Itse viime syksynä vimosilla PK-ajeluilla ihan ensimmäistä kertaa olin mukana, kevarilla. Ja hyvin siellä pysyi letkan perässä mukana. Keulajengi vaan piteli vähän enempi pieniä taukoja kun odottelivat peräjengiä, mutta mutkapätkillä tollakin pysy samoissa vauhdeissa. Ja todellakin hauskaa oli  
biggrin.gif

Hienoja mutkia alueella.

Tais pariin otteeseen ORG-letkatkin mennä vierestä.

Piti oikeen pysähtyä viime kesänä.

normal_shell.jpg

062802moto_prv.gif

Tiedotetaan taas lähtöpaikat tuttuun tapaan täällä  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mistä näistä torstaiajeluista saisi tietoa?!? Huolitaanko nainen mukaan? Katsoin kuvista että kovin oli miesvoittoista.
Kaikki huolitaan mukaan totta kai.
Miesvoittoista on, kun naiset pelkäkäävät rumia miehiä.
Pah, kyllä meitä joka reissulle tais riittää useampikin.. ja rumat äijät on yleensä paljon mukavampia kuin koreat pojat
wink.gif
.

Kypärä päässä kun yleensä ajellaan, ei siinä aina tiedä mitä alta löytyy.

Tiedotetaan taas lähtöpaikat tuttuun tapaan täällä  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Mistä näistä torstaiajeluista saisi tietoa?!? Huolitaanko nainen mukaan? Katsoin kuvista että kovin oli miesvoittoista.
Kaikki huolitaan mukaan totta kai.
Miesvoittoista on, kun naiset pelkäkäävät rumia miehiä.
Pah, kyllä meitä joka reissulle tais riittää useampikin.. ja rumat äijät on yleensä paljon mukavampia kuin koreat pojat
wink.gif
.

Kypärä päässä kun yleensä ajellaan, ei siinä aina tiedä mitä alta löytyy.
Kypärä on aina päässä. Turvallisuus ennen kaikkea
Kahvin juonti on hankalaa, mutta siinä se menee mustikkasopan kanssa nätisti rinnuksilla.
withstupid.gif

täällä forumilla ilmotellaan aina lähtöpaikka ja aika joten kannattaa katella tarkkaan Orgin kokoontumiset, tapahtumat ym osiota  
smile_org.gif
062802moto_prv.gif
Voi, voi. Taidan jäädä porukasta jos pitää muistaa kytätä täältä tietoa milloin ajetaan. No, yritetään. Jos joku muistaa että nainen puuttuu porukasta niin soittakaa..
Ja mitä tulee rumiin miehiin, niin ei haittaa, vain sillä on merkitystä mitä suusta tulee ulos.
Itse taas olen vanha, mutta onneksi en sentään ruma
smile_org.gif

Back