Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot ollu sielä ja Heippa kans... halooo navikaattorin ostoosaankohan mä sinne...![]()
No en ole ikinä kyllä ollu - sieläkään...Oot ollu sielä ja Heippa kans... halooo navikaattorin ostoosaankohan mä sinne...![]()
![]()
Jos sä osaat sinneLyhyen kaavan mukaan sittenMä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???![]()
Sehän passaa mulle!Jos sä osaat sinneLyhyen kaavan mukaan sittenMä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???
niin lähetään taas selliltä.. klo 17 taas?![]()
Mielipide on inhimillinen käsitys jostakin. Mielipiteet ovat arvioita, arvosteluja tai arvotuksia. Mielipide ei ole tosiasia, koska mielipidettä ei ole todennettu tai mielipidettä ei voida sanoa epätodeksi. Perinteisesti ajatellaan, että jos mielipide osoitetaan oikeaksi, se muuttuu tosiasiaksi eli tiedoksiNo en ole ikinä kyllä ollu - sieläkään...Oot ollu sielä ja Heippa kans... halooo navikaattorin ostoosaankohan mä sinne...![]()
![]()
kiistän kaiken![]()
Monkey ??Mikä on "Mankin esso"?? Mankkaan??![]()
Ellei se oo muuttanu yön aikanaLapinkyläntie 5 Espoo
Mäkin tulen mukaan, siis jos seuraan mahtuu. Pientä epävarmuutta on ehtimisen kanssa mutta jos en 5 yli ole paikalla niin ei kannata odotella. Tää Mankin essohan pitäisi olla kaikille sivistyneille tuttu paikka. Kyseinen essohan oli Turhapuron kantapaikka. Ei muuta kuin isolla porukalla Veijo Esson baariinSehän passaa mulle!Jos sä osaat sinneLyhyen kaavan mukaan sittenMä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???
Mahut säMäkin tulen mukaan, siis jos seuraan mahtuu. Pientä epävarmuutta on ehtimisen kanssa mutta jos en 5 yli ole paikalla niin ei kannata odotella. Tää Mankin essohan pitäisi olla kaikille sivistyneille tuttu paikka. Kyseinen essohan oli Turhapuron kantapaikka. Ei muuta kuin isolla porukalla Veijo Esson baariinSehän passaa mulle!Jos sä osaat sinneLyhyen kaavan mukaan sittenMä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???
![]()