• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 9.8 mankin esso

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PK-ajelut "mini sellaiset" torstaina 9.8 mankin essolla siinä kehä 3 varrella Espoossa. kello 17.30-18.00 muutaman tunnin vedot. Tasari ja perjantain rata päivät painaa päälle. mutta siitä huolimatta jens ja allekirjoittanut huolehtii omista. joten paikalle mars mars
biggrin.gif

Lapinkyläntie 5 Espoo siitä kehäkolmoselta ylös

ja sinne veikkolan suuntaan muutama sata metriä... siinä se on Esso keskellä peltoa. ja jos tulee länsiväylältä niin sitä kauklahden väylää suoraan kehä 3 yli niin siinä se esso on

Eli aina kun ollaan lähetty siitä kivenlahden tebarilta sinne veikkolan suuntaa niin se iso tie vie suoraan sinne Essolle

bowdown.gif

Lyhyen kaavan mukaan sitten  
biggrin.gif
Mä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???

Se on siellä Kauklahden takana, suoraan kun jatkaa siitä Kivenlahden tebarilta sinne Siuntioon yms. päin kehä kolmosen yli. Siitä lähtee tie sinne Espoon kartanon suuntaan. Kyllä te ton tiedätte ja löydätte..

Mä en vielä tiedä osallistumisesta, riippuu miten me järkkäillään pyörän alastaron logistiikka. Toivottavasti ehtis vähän ajamaankin vielä torstaina.

Niin ja toi Mankin Esso tulee vissiin siitä että siinä kohtaa on junaradalla Mankin seisake, joka vissiin ei taida enää edes olla käytössä mutta anyway...

osaankohan mä sinne...  
lookaround_orig.gif
Oot ollu sielä ja Heippa kans... halooo navikaattorin osto
idea3.gif
No en ole ikinä kyllä ollu - sieläkään...

kiistän kaiken  
cool.gif
Mielipide on inhimillinen käsitys jostakin. Mielipiteet ovat arvioita, arvosteluja tai arvotuksia. Mielipide ei ole tosiasia, koska mielipidettä ei ole todennettu tai mielipidettä ei voida sanoa epätodeksi. Perinteisesti ajatellaan, että jos mielipide osoitetaan oikeaksi, se muuttuu tosiasiaksi eli tiedoksi
biggrin.gif
biggrin.gif

Jahas. Iltaloma-anomus taas vetämään. Koitan olla paikalla, nyt kun on taas takarenkaassa alapuolellakin ilmaa.
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Mä oon messissä! Ps. Miten ois yhteis lähtöä täältä Tuusula-Vantaan akselilta ( Shell Hyrylä )???
Jos sä osaat sinne
biggrin.gif
niin lähetään taas selliltä.. klo 17 taas?
Sehän passaa mulle!
Mäkin tulen mukaan, siis jos seuraan mahtuu. Pientä epävarmuutta on ehtimisen kanssa mutta jos en 5 yli ole paikalla niin ei kannata odotella. Tää Mankin essohan pitäisi olla kaikille sivistyneille tuttu paikka. Kyseinen essohan oli Turhapuron kantapaikka. Ei muuta kuin isolla porukalla Veijo Esson baariin
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Jos sä osaat sinne
biggrin.gif
niin lähetään taas selliltä.. klo 17 taas?
Sehän passaa mulle!
Mäkin tulen mukaan, siis jos seuraan mahtuu. Pientä epävarmuutta on ehtimisen kanssa mutta jos en 5 yli ole paikalla niin ei kannata odotella. Tää Mankin essohan pitäisi olla kaikille sivistyneille tuttu paikka. Kyseinen essohan oli Turhapuron kantapaikka. Ei muuta kuin isolla porukalla Veijo Esson baariin
062802jumpie_prv.gif
Mahut sä
smile_org.gif

Mä olin jo ihan torstaissa mut sitten karu totuus paljastu
biggrin.gif

Back