• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Torstai 7.5.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelvoton
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja taas mennään  
062802moto_prv.gif
eli perinteinen PK-torstai ajelu ajellaan tällä viikolla miun perässä, kelvottomia  :;):kurveja kurvaillen.

Lähtöpaikkana RS-Superhuolto/kahvio, KLAUKKALA.(Hailacin naapurissa)

Kokoonnutaan kahvittelemaan, tankkeja täyttämään ja rakkoja tyhjentämään 17.15 lähtien ja pyritään lähtemään matkaan ennen klo 18.00.

Reitin pituus on alle 200 km joten kaikkien pitäisi päästä tankillisella, eli välitankkauksia ei reissulla tehdä jos ei ihan pakko ole, elikkä TANKKI TÄYTEEN LÄHTIESSÄ

Säätiedotteet lupailevat hieman sateenuhkaa jotenka jos oikein kovasti ruikkii niin silloin ei ajella.
Päivitän mahdolliset muutokset aloitusviestiin elikkä seurailkaa siitä missä mennään.

Reissu loppuu likimain samoille seuduille mistä alkaa ja pyritään olemaan perillä reilusti ennen pimeää.

Elikkä torstaina nähdään ja kurvaillaan.
062802moto_prv.gif

Voisin vaikka yrittää liittyä mukaan.

Olis kyl loistavaa jos tankkitauko järjestyisi, mulla tuntuu syttyvän opiskelijavalo jossain 170-180km tienoilla.

Olis tonnin huolto maanantaina. 900km mittarissa, onkohan se kuinka tarkkaa jos menee pari sataa kilsaa yli? ei varmaankaan.
wink.gif

Mukana jos töistä kerkeää :/ Viroon pitää aamulla lähtä ja sieltä kun tuntuu aina kestävän päästä liikenteeseen
sad_orig.gif
Mukavaa ajoa kaikille, jos en itse pääse messiin SD:tä ulkoiluttaan :P

Saatan uskaltaa mukaan, jos säät suosii. Oon tosin vasta yhden lenkin heittänyt tänä keväänä, eli odotettavissa lienee monenlaista töpeksimistä, jonka johdosta sedät taas ripittää.  
biggrin.gif

Hyvältä näyttää tällä hetkellä säätiedotukset, jotenka luultavimmin tulen taas sinne hännille köröttelemään...

Back