Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se vaan on niin, että iltavuoroviikot on persiistä..Höö, toiset joutuu töi-hin.. töi-hin..![]()
Pitänee itse vääntäytyä sitten tuomaan keltamustaa väritystä sakkiinNooooooh tää ei si kerkee mitenkään mukaan
Ensinnäkin lähtö taas hevonkuusessa (täältä katottuna)![]()
Lähtöaika on tuohon hevonkuusen paikkaan täältä tulijalle huono, ei kerkee ei....koton kun on 4 jalkanen kusetusta kun ei se kuse viel soittamalla eikä osaa vessää käyttääja mopotuksella ei voi ei töistä siis suoraan lähtee.....![]()
![]()
Mut muuten olisin kyl olluna kiva tulla ruisailee ja näkee taas tuttuja piiiiitköstä aikaa talven jälkeen![]()
Ja ei tuo ilmakaan niin hyvältä ja lämpöseltä kyl näytä saati tunnu.
Niin ja ennenkö joku alkaa urputtamaan ja russuttamaan tämä EI ole valitus viesti![]()
Tipityys tättähäärää
Mut Kyl tää joku kerta ilmestyy mukaan kurvailemaan!
Taitaa sitä olla täällä veturi osastollakin samat sävyt.Pitänee itse vääntäytyä sitten tuomaan keltamustaa väritystä sakkiin![]()
Pitänee itse vääntäytyä sitten tuomaan keltamustaa väritystä sakkiin![]()
Liian rookie tunteakseen puhumattakaan yhdistääkseen nimimerkkiä ko. henkilöön/mopoonTaitaa sitä olla täällä veturi osastollakin samat sävyt.Pitänee itse vääntäytyä sitten tuomaan keltamustaa väritystä sakkiin![]()
Älä välitä - ei tuota kelvotonta kukaan kerkee yleensäkään nähdä kuin vilaukseltaLiian rookie tunteakseen puhumattakaan yhdistääkseen nimimerkkiä ko. henkilöön/mopoonTaitaa sitä olla täällä veturi osastollakin samat sävyt.Pitänee itse vääntäytyä sitten tuomaan keltamustaa väritystä sakkiin![]()
![]()
Mutta ei se, näkyypä liikenteessä![]()
Miksi lentäisivät?Tai ne keltaiset saappaat lentää huitsin kuuseen ahveniston jälkeen,,, huhu kertoo![]()
kyl tol veturillakin aika keltainen fiilis on http://kuvablogi.com/nayta/1896250/