• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 25.8.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Startti neste Express asemalta Vantaan hakkilasta kello 17:30

http://www.neste.fi/hakuase....&id=378

Huitastaan sellaset ripeet noin 200 kilsaa mutkaa tutuissa maisemissa. Tavoitteena on päättää matka tummien visiirien aikaan, koska ainakaan minä en jaksa venkslata kirkasta paikalleen  
tounge.gif

Lähtöpaikka sijaitsee siis Kone Keskon pääkonttorin vieressä, lahden motarin ja koivukylän risteyksen tuntumassa. paikalla tankkausmahdollisuus automaatista, ja on siinä joku kämänen kahvilakin samalla pihalla. Paikka on siis siinä missä vanha porvoontie (siis se ihan oikea vanha porvoontie) yhdistyy koivukylänväylään.

Väistellään puimureita, peltosavea, olkia ja jyviä. Eli muistetaan ajankohdan mukanaan tuomat pikkuriikkiset lisähaasteet.ps. Kys kahvila sulkee sit jo klo 17 jos joku laskee sen varaan iltapullansa

Mukana.
Ajetaaks ilmoittautumisjärjestyksessä.
033102bebe_1_prv.gif
nixweiss.gif

Ja jos ajetaan, ja ku mä oon kuiteski pukama, niin eihän tohon letkaan sit paljon muita mahdukkaan.
062802jumpie_prv.gif

Jaa..pitäiskö tulla kokeilee pysyykö NRS:lla paremmin perässä ku ex Hanilla..:). Näyttäs sääkin suosivan ja kilsat sellaiset et just ja just tankillinen riittää
blush.gif
...eli jos ei sada niin peräpäähän mukaan...
sport05.gif

Juu messissä. Saan onneks tänään tohon Araihinkin uuden visiirimekanismin, ei tartte (hirveellä) kakkospotalla ajella...

jaahas, pitäsköhän sitä ampasta mukaan.
smile_org.gif
ois mulle tän kesän ensimmäiset, ku koko kesä menny ilman pyörää, ja viime lauantaina sain vihdoin ja viimein hankittua pyörän.

Hmm..
Nyt ois lähtöpaikka niin lähellä että..

Hyvin vahva ehkä (kuten tapana on ilmoittautua).

062802moto_prv.gif

Ehkä..

edit. Eilen huomasin, että etupää naksuu, eli ilmeisesti ohjauslaakeri löysällä/paskana. Jos ehdin kiristämään, niin mukana - muuten ei uskalla lähteä.

Täältä lahden kupeesta kurvaan reissuun mukaan.. Kattoo nyt kuinka tuol letkas pärjää kun ensimmäistä kertaa näissä ajoissa.

Mukana ollaan, mutta pitää keretä kattoon kun HJK raivaa tiensä Eurooppa-liigaan.

Mä tuun lähtökahville ilman sitä kahvia jos se kahvila kertsi sulkee kelli 17, paitti jos onni suo ja kerkeen tonteille 16:55
thumbs-up.gif

Back