riittaliisa
Bussikuski
Myötätunnosta paikkakunnan omaa sinisiipeä kohtaan, jätän tän väliin ja meen lasten kanssa oikeaan tivoliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mukana myös, toinen kierros vasta itselläkin menossa mukana mutta kyllä sitä nyt pärjää kun Ville laittoi uudet vieterit alle...Täältä lahden kupeesta kurvaan reissuun mukaan.. Kattoo nyt kuinka tuol letkas pärjää kun ensimmäistä kertaa näissä ajoissa.
Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa.
Ei tuota tartte Iku ottaa henk.koht. Kyllä siellä niitä rakoja syntyi muihinkin kohtiin. Pirun kiva kun olit mukana. Ja hei, sellasta se letka-ajelu on, ei niitä välejä viivottimella voi vetää =)Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa....eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta
. Ja jos jatkossa näette että kustomisti vahingossa änkee teidän kyykkyhirmujen sekaan niin älkää ny missään nimessä jääkö kustomin taakke iltaanne pilaamaan..tietäähän tuon jokainen ettei sellainen taivu samalla lailla ku kyykky.![]()
Juu no eihän se pitäis mutta kun on tällänen kierroskoneEi tuota tartte Iku ottaa henk.koht. Kyllä siellä niitä rakoja syntyi muihinkin kohtiin. Pirun kiva kun olit mukana.
Mutta toivottavasti joku ihan tykkäskin. Mulla oli ainaskin ihan kivaa. Kiva porukka ja passelin kokoinen letka.
Et ole yksin, muutoin kuin tuon oppimisen kanssa.Lohdutan itseäni sillä, etten ollut yksin tämän ajatuksen kanssa. Toivottavasti joku muukin oppi jotain ja seuraavilla kerroilla on taas entistä mukavampaa.
Syherö muodostaa aivan selvästi kirjaimet mc.Ja reitti oli tällainen.
En tarkottanu ikua vaan se oli ihan sportti pyörä jonka taakse jäi pitkä jono.Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa....eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta
. Ja jos jatkossa näette että kustomisti vahingossa änkee teidän kyykkyhirmujen sekaan niin älkää ny missään nimessä jääkö kustomin taakke iltaanne pilaamaan..tietäähän tuon jokainen ettei sellainen taivu samalla lailla ku kyykky.![]()
En tiiä muako tarkoitit, mutta kun päätit avautua ilman tarkempia tuntomerkkejä niin..En tarkottanu ikua vaan se oli ihan sportti pyörä jonka taakse jäi pitkä jono.Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa....eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta
En tarkottanu sinuakaa.se tais olla kawa z 750 jolle se vinkki oli tarkotettu.En tiiä muako tarkoitit, mutta kun päätit avautua ilman tarkempia tuntomerkkejä niin..En tarkottanu ikua vaan se oli ihan sportti pyörä jonka taakse jäi pitkä jono.Ja näinhän minä teinkin..päästin porukkaa ohi ja jäin tauolla perään...mutta pakkokos se sinne taakke on jäädä lähtöpaikalla..itse menin paikkaan mihin menin ku ketään ei sinne ollu menossa (eli käsittääkseni taakseni jääneet jäi vapaaehtoisesti taakseni)..ja pieni vinkki että jos alkaa olla letkassa kilometrien rako ni vois siirtyä taaksepäin tai näytttää takana oleville että voi ohittaa....eli edelleen mun mielest turha toisia syytellä oman illan pilaamisesta
Eli ajelin tyytyväisenä nopeuten ensin siinä Ikun perässä.
Kun Iku jättäytyi taemmaksi, niin sen jälkeen joka tauolla kyselin takana olleilta halusivatko mennä myös minun edelleni.
Joka kerta muutama siirtyikin.
(ja yhdessä vaiheessa Ikun kanssa molemmat viitoimme nopeampia meistä ohi kesken matkankin)
Eli mikähän tässä nyt oikein on ongelmana.
Eikös jokaisen pitäisi letkaohjeidenkin mukaan ajaa sitä omaa nopeutta taitojensa puitteissa.
Jos se nopeus ei jollekkin riitä, niin tauolla ohi.
Simppeliä hommaa ilman vinkumista.
Koitetaan nyt vaan mahtua kaikki sinne letkaan.
Ei kaikki oo mitään rosseja tms. mut eiköhän kaikki letkaan mukaan tulleet halua mukana kuitenkin ajaa... vai![]()
Sit näin avautimisen jälkeentodettakoon, että reitti oli hieno, vaikka se meidän jälkijoukko välillä olikin hukassa.![]()
Kiitokset veturille ja perälle.
![]()