• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 25.8.11 klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ok
smile_org.gif

En tarkottanu ikua...
Joo..no hyvä tietää ..:). Juu ja kuten jo aikaisemmin totesin niin hiukan kierroksilla olin vielä kun lueskelin viestejä..:).

Itse ajelen normaalisti tikkari +-10 mutta kiva välillä käydä "tuulettumassa" ja poistamassa karstoja koneesta...se vaan et huomasin taas ettei sitä osaa ajaa ja sen että tota Vrodia pitäis osaa oikeesti käskeä et sillä vois ajaa kovempaa (nyt välillä Rodi käski mua)..:). Kantti varaa kuulemma jäi joten vaatii lisää kilometrejä alle ja luoton hakua renkaille.

Asiasta toiseen...pikkasen tuntui välillä takarengas "liukkaalta ja muljulta" kurveissa...pohdin että mahtaako johtua iskareiden säädöistä..nyt mulla asetukset täysillä ku edellisen kerran olin kakspäällä reissussa. Tietysti se voi olla että nuo orggis iskaritkin tekee sen...pitäis saada Progressive Suspension 440:set alle...saattais ajotuntuma parantua. No toisaalta se voi olla toi levee takarengaskin mikä aiheuttaa ihme fiilareita kurveissa
nixweiss.gif

Kiitoksia veturille reisusta
wink.gif

Ihan vaan kaikkien olotilaa helpottamaan laitan tässä lyhyesti, ettei tarvitse olla huolissaan hiekan aiheuttamasta jännäkakasta. Onneksi reisulla oli mukana myös suojelusenkeli, joka oli laskeutunut pitämään huolta meidän kuljettajista. Tarinassa on suuria helpotuksen aiheuttavia komponentteja ja kaikki on lopuksi ihan hyvin... Huh...

terv,

-Masa

Back