Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hetken jo ajattelin, että Padasjoen kauttako me vielä koukataanSorry kakkostankkausryhmälle pienestä lisälenkistä, mut loppu hyvin kaikki hyvin.![]()
<!--QuoteBegin--riisor+
Heinä. 20 2010,16:16--><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td> (riisor @
Heinä. 20 2010,16:16)</td></tr><tr><td id="QUOTE">![]()
No kun yksi on joukosta poissa, niin johan pelittääKaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?
No näin tais joku tuolla myös tokaista.No kun yksi on joukosta poissa, niin johan pelittääKaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?![]()
Nii, mut kyl me meinattii soittaa sulle että missä ihmeessä sää oikeen luuraatNo näin tais joku tuolla myös tokaista.No kun yksi on joukosta poissa, niin johan pelittääKaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?![]()
![]()
![]()
mut sit me muistettiin et ai nii, sä varmaan teet ennemmin kattoremppaa... Kyl kai sä muuten oisit ollu messis, vai hä ?Nii, mut kyl me meinattii soittaa sulle että missä ihmeessä sää oikeen luuraatNo näin tais joku tuolla myös tokaista.No kun yksi on joukosta poissa, niin johan pelittääKaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?![]()
![]()
![]()
![]()
Naiset on aina niin hankalia, minkäs teetPitää panostaa parempiin pesuvälineisiin. Vileda ei kelpaa naisille alapesuun. Ihme nirsoilua, eihän siinä ollut hyttysiäkään kuin ihan vähän ja oli kosteakin![]()
Täytynee jatkossakin jättää väliin, että saatte ajella turvallisesti perille yhdessä letkassaNo näin tais joku tuolla myös tokaista.![]()
![]()
En epäile hetkeäkäänNii, mut kyl me meinattii soittaa sulle että missä ihmeessä sää oikeen luuraat![]()
Tottakaimut sit me muistettiin et ai nii, sä varmaan teet ennemmin kattoremppaa... Kyl kai sä muuten oisit ollu messis, vai hä ?