• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 22.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, tattista. Hyvät mutkat. Tulipa ensikertalaiselle vaan yllätyksenä että pk-ajelun toiminta-alueeseen sisältyy abaut koko suomi jyväskylästä etelään. Hallitukselta tuli nootti kun kotiintuloaika ylitti budjetin roimasti, mutta kai tästä selvitään ja kohti uusia mutkia
wink.gif

Peräpukama kiittää ja kuittaa. Kiitti kaikille. Mukavaa oli. Mahtipätkät.
bowdown.gif
Sorry kakkostankkausryhmälle pienestä lisälenkistä, mut loppu hyvin kaikki hyvin.
nixweiss.gif

Riisor ja Siki
bowdown.gif
Ihan loistomutkat ja Siki pelasti miun kun plondi teki tenää. Mä taisin muuten olla ainut joka otti tosissaan sen "etsi Riisor" -teeman
tounge.gif
Plondiki sai hudaa, kyllä mä tavallaan ymmärrän Reiskaakin nytten. Näin kauan siinäkin meni
smile_org.gif

Ja sitten taasen ehkä ens vkolla
062802moto_prv.gif

thnx RiiR1it, reittiprofiili oli mieletön. Alkumatka ei maistunu lainkaan kun kiekot on kabutt, mutta kun ajo ne väkisin kuumaks niin jopa taas alko mutka maittamaan.

Special thänks SuberTukelle testisessiosta joka jätti oivallisen erektion, ja laittoi taskulaskimen huutamaan hoosiannaa kotona.

Kaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?  
tounge.gif

ai ku mä sit tykkäsin. Sunnuntaina sit iiiisolla joukolla turkumutkailemaan ja maggaroimaan... Nahkakaljuilla tai kuvioilla, kunhan on hauskaa...

Kiitokset jälleen kerran.

Löysin paremman pyörän
biggrin.gif
Sama pyörä vähän rukattuna :P Kiitokset SuperTukelle tästä koeajosta myös
biggrin.gif

-M

Kiitosta jälleen kerran minultakin veturille + kaikille muille, kilsojan en kyl yhtään tiedä paljonko tuli, kun jäi trippimittari nollaamatta, ja navi on jättäny reitityksen tekemättä Uki-Lahti välin  
nixweiss.gif

Sunnuntaina sit näemme jälleen Turku ajelujen merkeissä.

Kiitos vaan mun ja papattimen puolesta, tai papatin ei varmaan paljoo kiittele, sevverran sitä taas kiusattiin.
biggrin.gif

Kaikki yhes koos ja omilla renkailla kotio. Miks te ette viitti mun vedoilla si pysyä tolpillanne, Hä ?
No kun yksi on joukosta poissa, niin johan pelittää  
crazy.gif
No näin tais joku tuolla myös tokaista.
nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
Nii, mut kyl me meinattii soittaa sulle että missä ihmeessä sää oikeen luuraat
lookaround_orig.gif
mut sit me muistettiin et ai nii, sä varmaan teet ennemmin kattoremppaa... Kyl kai sä muuten oisit ollu messis, vai hä ?

Kiitoksia vaan täältäkin hyvistä reiteistä. Hiukanhan tuo ramasee olla nyt töissä, mutta oli se
sport05.gif
sen arvoista.

Pitää panostaa parempiin pesuvälineisiin. Vileda ei kelpaa naisille alapesuun. Ihme nirsoilua, eihän siinä ollut hyttysiäkään kuin ihan vähän ja oli kosteakin
smile_org.gif
Naiset on aina niin hankalia, minkäs teet
nixweiss.gif
Kuka niitä tajuaa muutenkaan..?

Nastaa oli, kerosiini meni niukille muttei loppunu, joten vittuako nillitän..
Mikä parasta, Martista tuli kuustonnia vanha. Oli sillä vanhallakin kiva cruisailla, mut ai että mun Martti
inlove.gif

Pus vaan kaikki jotka näki vaivaa, pian taas
bowdown.gif

No näin tais joku tuolla myös tokaista.
nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
Täytynee jatkossakin jättää väliin, että saatte ajella turvallisesti perille yhdessä letkassa
bawling.gif
sniif

Nii, mut kyl me meinattii soittaa sulle että missä ihmeessä sää oikeen luuraat
lookaround_orig.gif
En epäile hetkeäkään  
tounge.gif

mut sit me muistettiin et ai nii, sä varmaan teet ennemmin kattoremppaa... Kyl kai sä muuten oisit ollu messis, vai hä ?
Tottakai  
talktohand.gif

Back