• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 20.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taidanpa lähteä mukaan katsoon kaatoja ja eihän sitä tiedä vaikka pääsis itekki kippaamaan
wink.gif

Kahvilamotoristi ilmoittautuu..

Laskujeni mukaan letkaan lähti 74 pyörää (plus kolme mattimyöhäistä). Oiskohan ollut kesän ennätysmäärä?

No mutta, oli kiva nähdä tuttuja ja toivotaan että ajot sujuvat mukavissa merkeissä!

Ai niin, todistusaineistoa tuolla:

Klaukkala 20.8.2009

78 mopoa lähti letkaan
bowdown.gif

Kolme neljästä Matti Myöhäisistä eivät letkaa löytäneet.
bawling.gif
Toivottavasti neljännellä oli parempi tuuri... Pitikin iskeä paskahätä, kun sai nahat päälle.
033102ass_1_prv.gif

bawling.gif
 Toivottavasti neljännellä oli parempi tuuri... Pitikin iskeä paskahätä, kun sai nahat päälle.  
033102ass_1_prv.gif

Öö mä saatoin olla se jota luulit neljänneksi.. Tarkoitus oli vaan mennä himaan ja kolmen mopedin perässä ajoin alkumatkan. En nähnyt letkaa kyllä minäkään. Olivat varmaan hurjastelleet jo kauas
biggrin.gif

meikäläisen ajelut loppui sitten Rajakylään
sad_orig.gif

Giksun vaihdetanko sitten päätti irtautua polkimesta  
kaboom.gif

Kiitos Makeka:lle nippusiteistä joila saatiin parsittua sen verran kasaan että kotiin pääsin.
Kiitos myös bussikuskille työkalun lainasta ja sille toiselle bussikuskille joka lähti sitten mua saattamaan.
thumbs-up.gif

esimerkillistä toimintaa. tais siinä aika moni suhauttaa ohi sen enempää kyselemättä

Noh onnellisesti  kotona, mutta olisin kyllä mielummin siellä mutkateilla

meikäläisen ajelut loppui sitten Rajakylään
sad_orig.gif

Giksun vaihdetanko sitten päätti irtautua polkimesta  
kaboom.gif

Kiitos Makekalle nippusiteistä joila saatiin parsittua sen verran kasaan että kotiin pääsin.
Kiitos myös bussikuskille työkalun lainasta ja sille toiselle bussikuskille joka lähti sitten mua saattamaan.
thumbs-up.gif

esimerkillistä toimintaa. tais siinä aika moni suhauttaa ohi sen enempää kyselemättä

Noh onnellisesti  kotona, mutta olisin kyllä mielummin siellä mutkateilla
Aina sitä jotakin oppii --> nippusiteet on aika kova juttu. Minulla ei busassa ole mukana edes omaa työkalusarjaa (kerran pois otettu niin ei saa takaisin mahtumaan...), mutta hyvinhän viritykset toimi . Ajoin sinne keimolan nesteelle kahville, mutta eihän se ollut edes auki  
smile_org.gif
Toisen kerran sitten lisää jos ilmat vielä suosii.

Ensinnäkin kiitos veturille hyvästä reitistä, ja kaikille muille mukana olosta  
thumbs-up.gif

Loppuletkan eksyminen oli vähän ikävä juttu tosin  
sad_orig.gif
Takana oli kyllä valo risteyksissä... mutta vain yksi. Aika pitkän matkaa meni ennen kun tajusin asian.
Nyt on sitten pk-ajo neitsyys menetetty
062802moto_prv.gif

Komia oli retkue. Pahoittelut hässäkästä Turengissa, tuo kesken matkan letkaan liittyminen on näköjään oma taiteenlajinsa. Pitäis ainakin tietää peräpään valvoja, nyt tiesin vain että se ei ole Köpi, ja että Masakin jo mennä vilahti... siispä liityimme mielestämme viimeisinä letkaan. No, ilmeisesti todellinen loppupääkin löysi lopulta Tiiriöön.

Pidempäänkin ois oltu mukana, vaan painoi tuo ekaluokkalaisen nukkumaanmenoaika jo päälle.

Kiitos taas vetäjälle!

Me (3 mopoa) lähdettiin omia menojamme siitä tauolta Hikiän jälkeen.
Ei maltettu odotella, on noi tauot vissiin vähentynyt röökamisen loputtua (eka kesä 35 vuoteen ilman)...

Hieno keli, pitkä letka, hyvä näin.

bawling.gif
033102ass_1_prv.gif
Täällä ilmoittautuu yksi niistä neljästä mattimyöhäsestä
nixweiss.gif

Letkaa ei löydetty vaika koitettiinkin vähän etsiskellä 150km verran
tounge.gif

Seuraavalla kerralla pitää yrittää tulla hyvissä ajoissa ettei missais ajelua.

Kiitos Ek@:lle suunnan näyttämisestä, mut mun suuntavaistolla letkaa ei löydy vaikka ois ollu yhden mutka takana
biggrin.gif

Kiitoksia ajeluseurasta, oli taas mukava olla messissä pienen tauon jälkeen. Olisiko ollut toinen pk-ajelu tälle kaudelle..??

Tykkäsin kovasti reitistä, mutta jättäydyin suosiolla hieman jälkeen "kovempivauhtisilla" osuuksilla.

Lähdin Tiiriön ABC:ltä ajelemaan 130:ä stadiin päin pimeää ja kylmää pakoon. Varttia yli 9 alkoi valokeila näkymään edessä, mutta pahin pimeys jäi kokematta. Viileää oli, mutta "holotna" ei varsinaisesti ehtinyt tulla. Vaikka "lyhkäsillä" ja farkuilla mentiin...  
wink.gif
Puoli tuntia lisää ajelua, niin tarina olisi toinen.

Katsotaan, josko vielä saisi kotoa iltalomaa kauden lopun ajeluita varten...  
thumbs-up.gif

Hyväksi havaittuja pätkiä taasen, hienoa oli ajella ja bussikin sai pk-kasteen. Kiitokset! Melkonen määrä oli pyöriä
crazy.gif

Joku veti säkin päähän auringon laskettua ja päätin vikat viiskymppiä oikaista konepolkua kotiin. Jos sitä uskoisi, että tulee jo pimeää ja se kirkas visiiri on ihan jees juttu  
wink.gif

P.S. Toivottavasti se eräs nippusiteillä lenkin alkupuolella kiinnitetty vaihtajan varsi kesti kotiovelle asti.. Edit: jaa näemmä kesti
thumbs-up.gif

Hrrrr... Pimeää... Kylmää... Ei ole tämä minun Super Duke enkä minä luotu moiseen keliin
biggrin.gif
Mukavaa oli. Poistuin kaverin kanssa velskölentien risteyksessä. Kiitokset veturille ja kahdelle veturin jälkeiselle kuskille valojen näyttämisestä
biggrin.gif

Letkaa ei löydetty vaika koitettiinkin vähän etsiskellä 150km verran
tounge.gif

Seuraavalla kerralla pitää yrittää tulla hyvissä ajoissa ettei missais ajelua.
Vai oisko auttanut jos olisi lähtenyt menemään Seutulan ja Riipilän kautta sinne Klaukkalaan, niin olis tullut sitten Metsäkyläntiellä letka mopoja vastaan...

Edit: Itse kerkesin kyllä käydä lasten kanssa pillimehujäätelöllä Klaukkalassa morjestamassa tuttuja, mutten sattuneesta syystä päässyt mopoilemaan
bawling.gif

- Kari

Olipa ihan tajuttoman kivaa taas. Kiitoksia veturille reiteistä. Onneks kukaan ei tällä kertaa mällännyt vaikka lopun seiti pätkällä sitä pelättiin kun ketään ei enää näkynyt lopulta mun ja parin muun perässä. Löytyivät sitten lahnukselta lurjukset.
biggrin.gif

Hienot oli kyllä ajelut. Taas tuli ajeltua uusia teitä. Ja pyöriäkin oli hienon letkan verran.
smile_org.gif

Letka tais katketa hetkeks Janakkalan paikkeilla. Tässä reitti.

Back