Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos nyt ei kuitenkaan tuota tapahtumarikkautta asetettais tavoitteeksi tällä kertaa, eli perus-tylsää köröttelyä ilman ambulansseja, medihelejä, paloautoja, ferrareita ja MadonnaaKyllä tästä vielä hyvä ja tapahtumarikas reissu tulee.
Hö, oikeestaan se alkoiPiinaus päättyi - aloitusviesti päivitetty!
Älähän ny.. Lähdet vähän aikaisemmin, yksinkertaistaHö, oikeestaan se alkoiPiinaus päättyi - aloitusviesti päivitetty!.. tuonne millään ehdi keskustasta himan kautta
..![]()
oiskohan jossain vielä tarjolla joku pilvi joka satais vaan mun päälle?
...nyt on ihan pieni pulma, kun huomenna ei mulla enää Busaa ole, lieviä epävarmuustekijöitä, saanko uutta huomisillaksi...mutta koetetaan......Hitaan ryhmän veturiksi ilmoittautui vapaaehtoisena valko-punainen bussi ja -kuski, elikkäs Köpi![]()
Ensikertalaiset ja/tai vähän ajaneet hänen ja perämiehen väliin. Reitti on kaikilla sama ja pyritään etenemään yhdessä letkassa, Köpi vaan toimii tarvittaessa peräpään jarruna ja poliisina.
Tuut kato sen verran ajoissa että ehdit tehdä paperit siinä naapurissa...nyt on ihan pieni pulma, kun huomenna ei mulla enää Busaa ole, lieviä epävarmuustekijöitä, saanko uutta huomisillaksi...mutta koetetaan......Hitaan ryhmän veturiksi ilmoittautui vapaaehtoisena valko-punainen bussi ja -kuski, elikkäs Köpi![]()
Ensikertalaiset ja/tai vähän ajaneet hänen ja perämiehen väliin. Reitti on kaikilla sama ja pyritään etenemään yhdessä letkassa, Köpi vaan toimii tarvittaessa peräpään jarruna ja poliisina.
jos näin niin kannattaa sitten varailla myös työkaluja reppuun mukaan, vai miten se meniTuut kato sen verran ajoissa että ehdit tehdä paperit siinä naapurissa...nyt on ihan pieni pulma, kun huomenna ei mulla enää Busaa ole, lieviä epävarmuustekijöitä, saanko uutta huomisillaksi...mutta koetetaan......Hitaan ryhmän veturiksi ilmoittautui vapaaehtoisena valko-punainen bussi ja -kuski, elikkäs Köpi![]()
Ensikertalaiset ja/tai vähän ajaneet hänen ja perämiehen väliin. Reitti on kaikilla sama ja pyritään etenemään yhdessä letkassa, Köpi vaan toimii tarvittaessa peräpään jarruna ja poliisina.![]()
Ei pääse aikasemmin kun joutuu päivystämään ja latitude ei toimi matolaatikossa. Pitäsköhän lähtee suosiolla kalaanÄlähän ny.. Lähdet vähän aikaisemmin, yksinkertaista![]()
Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella
Alkumatka on kyllä aika mutkittelua joten olis aika hyvät saumat saada meidät kiinni..Ei pääse aikasemmin kun joutuu päivystämään ja latitude ei toimi matolaatikossa. Pitäsköhän lähtee suosiolla kalaanÄlähän ny.. Lähdet vähän aikaisemmin, yksinkertaista![]()
Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella.. No, katotaan jos löydän teitin jäljille sen sadepilven kans.![]()
Mulla ois tollanen käsitutka himassa, haluatko lainaksJoo, mä tuun johonkin sopivaan kohtaan passiin..![]()
Hitsi, pitäskö laittaa pilkkihaalarit ja heijastinnauha??Vois olla mukavia jarruvaloefektejä tarjolla kun olisit vaaleen mopos kanssa bussipysäkillä föönin kanssa ja porukka refleksistä kiskois jarrua![]()
Ja neljäs, "ulosajo"pitää tehdä kolmas ryhmä "sisäänajo" niin mä tuun siihen kans![]()