• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 20.8.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jotenkin on nyt niin masentunutta täällä kirjoittelu niin voitaisiin tähän mukautua ja lähteä nuolitien essolta - "lähtöpaikkojen lagavulin"
tounge.gif

Hessukin yrittää pysyä housuissaan, vielä reilu vuorokausi pitäis odotella
tounge.gif

Kyllä tästä vielä hyvä ja tapahtumarikas reissu tulee.
Jos nyt ei kuitenkaan tuota tapahtumarikkautta asetettais tavoitteeksi tällä kertaa, eli perus-tylsää köröttelyä ilman ambulansseja, medihelejä, paloautoja, ferrareita ja Madonnaa
biggrin.gif

Piinaus päättyi - aloitusviesti päivitetty!

aijai on vähän siinä ja siinä ehdinkö tonne klaukkalaan ennen 1730.
rouva tulee töistä vasta klo 17
sad_orig.gif

Piinaus päättyi - aloitusviesti päivitetty!
Hö, oikeestaan se alkoi
bawling.gif
.. tuonne millään ehdi keskustasta himan kautta
shaun.gif
..

oiskohan jossain vielä tarjolla joku pilvi joka satais vaan mun päälle?
Älähän ny.. Lähdet vähän aikaisemmin, yksinkertaista
smile_org.gif

Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella etunimi.sukunimi@gmail.com, alkuosan voi kaivaa tuolta mun profiilista.

...Hitaan ryhmän veturiksi ilmoittautui vapaaehtoisena valko-punainen bussi ja -kuski, elikkäs Köpi
thumbs-up.gif

Ensikertalaiset ja/tai vähän ajaneet hänen ja perämiehen väliin. Reitti on kaikilla sama ja pyritään etenemään yhdessä letkassa, Köpi vaan toimii tarvittaessa peräpään jarruna ja poliisina.
...nyt on ihan pieni pulma, kun huomenna ei mulla enää Busaa ole, lieviä epävarmuustekijöitä, saanko uutta huomisillaksi...mutta koetetaan...

...Hitaan ryhmän veturiksi ilmoittautui vapaaehtoisena valko-punainen bussi ja -kuski, elikkäs Köpi
thumbs-up.gif

Ensikertalaiset ja/tai vähän ajaneet hänen ja perämiehen väliin. Reitti on kaikilla sama ja pyritään etenemään yhdessä letkassa, Köpi vaan toimii tarvittaessa peräpään jarruna ja poliisina.
...nyt on ihan pieni pulma, kun huomenna ei mulla enää Busaa ole, lieviä epävarmuustekijöitä, saanko uutta huomisillaksi...mutta koetetaan...
Tuut kato sen verran ajoissa että ehdit tehdä paperit siinä naapurissa
cool.gif

thumbs-up.gif

Tuut kato sen verran ajoissa että ehdit tehdä paperit siinä naapurissa
cool.gif
jos näin niin kannattaa sitten varailla myös työkaluja reppuun mukaan, vai miten se meni
biggrin.gif

Juma, mä saankin mun uuden tsykkelin jo huomenna. Kehtaiskohan tulla ajamaan sitä sisään teidän kanssa...
tounge.gif

Mä voisin ihan suosiolla olla viimeinen jonossa.

-M

smile_org.gif

Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella
Ei pääse aikasemmin kun joutuu päivystämään ja latitude ei toimi matolaatikossa. Pitäsköhän lähtee suosiolla kalaan
biggrin.gif
.. No, katotaan jos löydän teitin jäljille sen sadepilven kans.

smile_org.gif

Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella
Ei pääse aikasemmin kun joutuu päivystämään ja latitude ei toimi matolaatikossa. Pitäsköhän lähtee suosiolla kalaan
biggrin.gif
.. No, katotaan jos löydän teitin jäljille sen sadepilven kans.
Alkumatka on kyllä aika mutkittelua joten olis aika hyvät saumat saada meidät kiinni..

Joo, mä tuun johonkin sopivaan kohtaan passiin
smile_org.gif
..
Mulla ois tollanen käsitutka himassa, haluatko lainaks
biggrin.gif
Voit sitten ketjuun todistaa oikein tutkalukeman kanssa että siellä ei ole hurjasteltu.

Vois olla mukavia jarruvaloefektejä tarjolla kun olisit vaaleen mopos kanssa bussipysäkillä föönin kanssa ja porukka refleksistä kiskois jarrua
biggrin.gif

Kivoja ryhmiä... jos nyt kumminkin se sisäänajo olisi siellä ihan perällä ja maltti pysyisi koko lenkin, varsinkin ne viimeiset väsyneet kilsat
blush.gif
.

062802moto_prv.gif
Ohjeita ekakertalaiselle jos vaikka lähtis messiin..

Mitä sinne tarvii muukaan muutakin kuin ajokortin?  
sport05.gif

Back